ik zoek nog een haflinger wie heeft er nog een die hij kwijt wil
het mag ook een fjord of tinker zijn en ook een half bloed mag ook
mvg adrie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
misschien toch nog eventjes wachten? Vjestagirl schreef:Laat me raden TS: niet te oud, helemaal gezond, bomproof, moet er lekker mee op buitenrit kunnen, klein sprongetje kunnen maken, kinderen moeten ermee weg kunnen rijden maar volwassenen ook?
Tiffany schreef:Vjestagirl schreef:Laat me raden TS: niet te oud, helemaal gezond, bomproof, moet er lekker mee op buitenrit kunnen, klein sprongetje kunnen maken, kinderen moeten ermee weg kunnen rijden maar volwassenen ook?
Gezien aan de leeftijd is hier niet heel goed over nagedacht en heeft ts zijn spaarpot omgekeerd
adrieeeee schreef:Vjestagirl schreef:Laat me raden TS: niet te oud, helemaal gezond, bomproof, moet er lekker mee op buitenrit kunnen, klein sprongetje kunnen maken, kinderen moeten ermee weg kunnen rijden maar volwassenen ook?
ja idd zoon pony zoek ik
Vjestagirl schreef:En wat wil je gaan doen met dat veulen? Want de eerste 3 jaar kun je er eens per week een borsteltje overheen halen, en als ze 2,5 zijn eens rustig mee gaan wandelen voor 5 minuuutjes, maar dan stopt het ook wel. En als ze dan ouder zijn komen er ineens een boel kosten voor het inrijden bij. En nee, niemand zoekt zo'n paard wat heel duur is, maar jij zoekt alles wat (bijna) iedereen zoekt in een paard, maar dan voor een prijs waar je dat gewoon niet voor kunt krijgen.
adrieeeee schreef:Vjestagirl schreef:En wat wil je gaan doen met dat veulen? Want de eerste 3 jaar kun je er eens per week een borsteltje overheen halen, en als ze 2,5 zijn eens rustig mee gaan wandelen voor 5 minuuutjes, maar dan stopt het ook wel. En als ze dan ouder zijn komen er ineens een boel kosten voor het inrijden bij. En nee, niemand zoekt zo'n paard wat heel duur is, maar jij zoekt alles wat (bijna) iedereen zoekt in een paard, maar dan voor een prijs waar je dat gewoon niet voor kunt krijgen.
ja nou ik moet tog ff kijken voor de prijs maar rond die prijs ongeveer wil ik uitgeven
adrieeeee schreef:Vjestagirl schreef:Laat me raden TS: niet te oud, helemaal gezond, bomproof, moet er lekker mee op buitenrit kunnen, klein sprongetje kunnen maken, kinderen moeten ermee weg kunnen rijden maar volwassenen ook?
ja idd zoon pony zoek ik
Als je heel veel geluk hebt kan je zo'n pony misschien voor 1500 euro ergens vinden, maar dan is de pony vaak al weer op hogere leeftijd. TS, je plannen zijn zeker niet realistisch en helemaal niet in het belang van de pony. Wat wil je er straks opknopen om te rijden? Een zadeltje van 200 euro? Dan hoop ik dat je tzt ook een goede baan hebt om voor de dierenartskosten op te draaien, want vaker wel dan niet rijd je de rug ermee kapot, en dan hebben we het nog niet eens gehad over de pasvorm en de zadelpasser die dat voor jou bepaald