Op Zondag 15 April is er een dressuuwedstrijd voor Haflingers in Zevenaar, je kan 2 proeven rijden met of zonder startpas. Men rijdt binnen los en buiten op zand de proeven, het is bij Manege de Boleem.
Ook mensen die normaal geen wedstrijden rijden nodigen we hiervoor uit, het is een leuke manier om eens wat ervaring op te doen, en andere Haflingerliefhebbers te onmoeten, heb je de galop nog niet onder de knie of vindt je het spannend, mail dan gerust we kijken dan of we je kunnen indelen voor een proef zonder galop.
Voor meer info haflingers-oost@hotmail.com ook voor een inschrijfformulier kan je hier terecht. Mocht je niet willen/kunnen rijden maar wil je helpen mail dan gerust, we kunnen altijd hulp gebruiken.
@ Veranadautje wat doe je wel met je haflinger dan. je kan ook voor de lol mee doen, het gaat om de gezelligheid, en voor de recreanten zijn aparte rubrieken
veranadautje
Geplaatst: 29-02-12 12:52
@hollie
Ik maak altijd buitenritten ( heb ook geen wedstrijd kleding maar lijkt me wel leuk om een keer een wedstrijdje te starten
@ Veranadautje wedstrijdkleding is in die rubriek ook niet verplicht als je netjes eruit ziet is het al goed. Dus een zwarte, blauwe, beige rijbroek met een wit shirtje en een donkere bodywarmer, of iets soortgelijks is al goed. en buitenritten zijn ook leuk, maar dit heeft ook wel wat, het is op zand, dus je paard kan nergens heen.
veranadautje
Geplaatst: 29-02-12 13:02
@hollie
oke dat is leuk om te weten ik overleg thuis en wie weet ben ik er ook
De inschrijvingen lopen heel erg lekker 37 Haflingers staan er ingeschreven maar we hebben plaats voor meer, dus heb je zin schrijf je lekker in, vraag een formulier aan via haflingers-oost@hotmail.com
Het wordt een super mooie wedstrijddag, binnen los rijden en buiten op zand de proeven.
Het blijft lekker doorlopen, jullie horen z.s.m meer over Brummen KNHS heeft vandaag alles vrij gegeven, houd hiervoor startlijsten.nl even in de gaten.
Voor zevenaar loopt het super, echt veel deelnemers dat is altijd leuk
Brummen gaat definitief door!!. Dus we gaan echt een leuke competitie krijgen, er zijn veel deelnemers die in Zevenaar starten we zitten al aan de 45 deelnemers, wil je mee doen wacht dan niet te lang.
Laurahh
Geplaatst: 14-03-12 20:32
Ah gaaf, heb echt zin in Brummen! Heb me nu ook opgegeven voor Zevenaar, dus doe ik allebei mee
Moet alleen nog een voorlezer vinden voor zevenaar