Wedstrijd: hoe kan ik de manen het best doen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joukje_04

Wedstrijd: hoe kan ik de manen het best doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 22:26

Hallo =)

ik rij al een tijdje wedstrijden, nu vroeg ik mij af hoe jullie de manen van jullie haffies altijd doen op wedstrijd. Joukje beschikt over een behoorlijk bos manen. Lang (tot op de schouders), dik én glad. Ik kan prima hengstenvlechten maken, mooi strak, maar die zakken binnen 5 minuten uit (aan het begin) door het gewicht van de vlecht en de gladheid van de manen (ligt niet aan mijn manier van vlechten; ik vlecht ook friezen en die vlechten blijven gerust een week zitten).

Ik heb een tijdlang op elke wedstrijd een netje gemaakt. Stond erg leuk, werkt prima :j Maar nu we ietsje 'hoger' *tja, wat ishoog?* komen, is het toch wel mooi als die nekspieren ook gezien worden (dat zie je dus niet met een netje :P )

Momenteel doe ik twee hengstenvlechten in, dus dan hangt er een vlechtje halverwege de hals. Dat heb ik ook altijd met trainen. (na het rijden gaan de vlechten er gewoon weer uit).

Let wel, er wordt (vanzelfsprekend) niet in haar mooie manenbos geknipt, want ik ben er enorm trots op! :Y)

Anoniem

Re: Wedstrijd: hoe kan ik de manen het best doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:38

Hier zijn al ontzettend veel topics over :=
Maargoed ik was de manen altijd zorg dat ze allemaal naar 1 kant hangen en laat ze dan los hangen.

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:40

Was de manen altijd eerst. En dan vlecht in ze in en dan knotjes.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 09:11