In het weekend van 11/12/13 mei 2012 gaan we weer de Haflingerdagen in Leusden organiseren. Met de mogelijke onderdelen: * Dressuur * Springen * Relaisspringen? * Cross * Voetbal? * Ringrijden? * Barrelrace? * Pas de deux? * Hindernissenbaan? * Een buitenrit(bosrit) ?
Heb jij ook zin om (weer) te komen? Kijk op http://www.haflingerdag.nl voor meer informatie en om je in te schrijven.
Heb je nog vragen? Onze mailbox staat open. Of spreek ons aan op dit forum
Hopelijk wordt het weer net zo'n leuk zonnig Haflingerfeestje als de vorige keren. Wij hebben er alvast weer zin in. Inschrijven vanaf december/januari, degene waar we het mailadres van hebben, sturen we een mailtje
ik had nog wel iets gehad maar dat kan ook in een gewone dressuur proef want rijd met mijn haffie dameszadel
Succubi
Geplaatst: 28-11-11 15:34
*yey* I'm in!
farahtjuh schreef:
ik had nog wel iets gehad maar dat kan ook in een gewone dressuur proef want rijd met mijn haffie dameszadel
Dan doe ik met je mee, de mijne heeft ook een dameszadel
Nessie
Geplaatst: 28-11-11 15:35
Ik heb dan wel 2 Haflingers maar dat is nou niet het meest geschikte duo voor een pas de deux.. Wolder en Goldy hebben haat aan elkaar, en niet zo'n beetje ook .
farahtjuh
Geplaatst: 28-11-11 15:42
Succubi schreef:
*yey* I'm in!
farahtjuh schreef:
Dan doe ik met je mee, de mijne heeft ook een dameszadel
cool nog 1tje doe je ook mee met de nederlands kampioen schappen volgendjaar??
lauraenabe
Geplaatst: 28-11-11 16:43
ik ga eens even kijken hoe ik rond deze dagen met mijn rooster zit. Ik hoop er weer bij te zijn om in ieder geval een rondje te springen en de dressuur
gina2003
Geplaatst: 28-11-11 17:40
WenK schreef:
*stuurt linkje door naar eigenaresse van Haf* Priscil.... dit is wel superleuk voor Gina!
Ik moet dit jaar jammer genoeg overslaan, is een maand voor mijn uitgerekende datum, dus dat wordt hem niet . Misschien krijg ik de nieuwe bijrdijdster van Bel zo ver dat ze er wel heen wil
WenK
Geplaatst: 28-11-11 19:57
MichelR schreef:
WenK schreef:
Zo, de benodigde startkaart is aangevraagd, we kunnen van start... *wacht ongeduldig tot inschrijving geopend is*
Ja, jij dacht dat je van me af was nu ik Lis niet meer start...