Midas-Hanja is op de respectable leeftijd van bijna 22 jaar overleden.
Midas behaalde vele keuringsresultaten, zo werd hij Reserve Sieger in Munster-Handorf, op de Bundes Hengstenschau werd hij Gruppen- Sieger en Klassen Reserve Sieger van de 3- jarige hengsten. In 2000 werd hem het predicaat Elite toegekend. Midas was in verscheidene deelstaten goedgekeurd. Hij heeft zelf verdienstelijk in de mensport gelopen zowel in dubbel als vierspan. Midas-Hanja laat naast zijn zonen( Matador) en kleinzonen vele Staat premies merries achter en vele kinderen die goed presteren in de sport zoals ( Manchester en Moses)
Heel veel sterkte gewenst voor alle mensen van stal Kymmelshof
@DDW1190 Hij heeft vorig jaar nog om en nabij de 15 merries gehad, hoorde ik, weet niet hoeveel veulens dat heeft opgeleverd en ook niet wat hij het afgelopen seizoen nog heeft gedaan?
Ik heb in ieder geval een Midas Hanja kind, waar ik echt waanzinnig blij mee ben... Maar het duurt nog even voordat je hem in de sporthaflinger tegenkomt; hij is pas 5 maanden
Domi_94
Geplaatst: 07-10-11 15:18
Jammer dat hij is overleden, vond het wel een mooi dier..
nadita
Geplaatst: 07-10-11 15:28
Een gemis voor de Haflingerfokkerij. Sterkte voor de familie Draaisma.
Mnon1994
Geplaatst: 07-10-11 15:29
Erg jammer dat hij overleden is. de eigenaar van mijn verzorg paardjes zou zijn merrie er nog 1 keer mee laten dekken. we hebben al 3 nakomelingen van Elite Midas hanja, waar van er 1 verkocht is. maar helaas, dat gaat vrees ik niet meer lukken.