Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gitje65 schreef:Aron vd Haflingerborg is modern gebouwd, heeft een fijn temperament, een hele sterke achterhand en dus geweldige beweging, een heel edel hoofd en mega behang; eigenlijk alles wat je zoekt!
Ik heb 3 veulens met hem gefokt en hij geeft moderne grote veulens met een mooi snittig hoofd en flink behang en super beweging! Als ik weer een veulen wilde fokken zou ik zeker weer voor hem kiezen.
Pb me maar voor meer informatie. Aron loopt inmiddels M2 dressuur en loopt ook aangespannen en heeft veel springaanleg!
Citaat:Aron vd Haflingerborg is modern gebouwd, heeft een fijn temperament, een hele sterke achterhand en dus geweldige beweging, een heel edel hoofd en mega behang; eigenlijk alles wat je zoekt!
Ik heb 3 veulens met hem gefokt en hij geeft moderne grote veulens met een mooi snittig hoofd en flink behang en super beweging! Als ik weer een veulen wilde fokken zou ik zeker weer voor hem kiezen.
Pb me maar voor meer informatie. Aron loopt inmiddels M2 dressuur en loopt ook aangespannen en heeft veel springaanleg!
Citaat:Een leuke hengst, maar dekt op Duits dekblok.
Gitje65: Ik weet en snap dat je deze hengst graag aanprijst, maar hij dekt niet op nederlands dekblok en vind het toch wel essentieel dat je dit erbij vermeld, want daar zitten naast een ander papier ook extra kosten aan.
gitje65 schreef:gitje65 schreef:Citaat:Aron vd Haflingerborg is modern gebouwd, heeft een fijn temperament, een hele sterke achterhand en dus geweldige beweging, een heel edel hoofd en mega behang; eigenlijk alles wat je zoekt!
Jesme schreefCitaat:Een leuke hengst, maar dekt op Duits dekblok.
Gitje65: Ik weet en snap dat je deze hengst graag aanprijst, maar hij dekt niet op nederlands dekblok en vind het toch wel essentieel dat je dit erbij vermeld, want daar zitten naast een ander papier ook extra kosten aan.
Ik wil hier toch even hier op reageren: Het klopt dat Aron op Duits blok dekt, maar wat maakt dat uit; als ik een hengst uit het buitenland wil dekt ie ook op een buitenlands blok. Ik heb 3 fijne nakomelingen van hem en er zitten geen extra kosten aan! Ook het paspoort is hetzelfde. Dit misverstand heb ik al vaker gehoord dat men dat dacht, of zelfs dat je geen origineel paspoort bij het veulen krijgt, maar dat is dus echt niet zo.