ben toch nieuwsgierig wie er hier nog meer een haffie heeft van amarok. dit is onze hafdame van 4
Olga7
Geplaatst: 21-09-11 22:06
Bij Paardenmelkerij 't Vöske hebben we er 2 van Amarok x Voma op stal staan!
zaartje1
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-11 08:56
oke wat leuk en hoe zijn die met rijden? ook zo makkelijk en mee gaand. de mijne is nu net onder zadel en wordt nu door gereden. heb je hier ook fotos van? ze heeft alleen een andere moeder roxy. vindt het wel een mooie hengst amarok. moet er wel even bij zeggen ze lijkt niet op amarok maar op haar moeder
Royal_Opium
Geplaatst: 24-09-11 13:11
Ik heb ooit eens heel lang staan twijfelen op de paardenmarkt bij een anderhalf jarige merrie van Amarok. Iris van nogwat. Leek me een leuk dier, heel vriendelijk en heel volgroeid voor haar leeftijd, ook een grote maat. Maar ze bleef maar staan hoesten. Uiteindelijk dus besloten om haar niet te kopen. Aan het einde van de dag kwam ik mijn hoefsmit tegen en hij wilde er wel eens naar luisteren (Heeft er wel verstand van ), maar toen was ze weg.
oo oke nee daar heeft ze geen last van de vorige eigenaar had haar ook op de paarden markt gekocht,maar moest haar weer verkopen vanwege finaciele redenen. ze was best verwaarloosd maar ben blij dat ik daar door heen kon kijken heb er nog geen dag spijt van gehad. schijnt dat ze ook nog twee broertjes heeft ook op de paarden markt verkocht maar daar weet ik voor de rest niks over. valt me ook een beetje tegen dat er niet zoveel amarok paardjes bekend zijn.
edelgold
Geplaatst: 27-09-11 22:52
Wij hebben een paar veulens van Amarok gefokt. Het waren allemaal grote maat veulens met een braaf karakter.
Een van de veulens nu een twenter staat in friesland bij lisantjuhh zij is ook op bokt.nl
hoihoi toch wel leuk zo die amarokjes. fotos zijn ook welkom hoor eens kijken of er gelijkenissen zijn. iemand ook nog toevallig een amarok met roxy. of iemand die weet waar haar broertjes gebleven zijn. en inderdaad ze is niet de kleinste schat dat ze nu rond de 150/152 zit. hoe lang zit amarok eigenlijk al in de dek dienst want zo oud is ie nog niet.
oke dank je wel ga ik proberen we hebben inmiddels wel contact met de eigenaar van amarok. en achteraf hebben we heel dicht bij hem op de camping gestaan maar ja toen gingen we naar naro kijken bij de heer christianen helaas was hij er al niet meer. naro is weer verkocht aan cees beers en staat daar van zijn oudedag te genieten. maar goed wel een zusje gezien van onze andere merrie en een broertje van onze ruin dus toch niet voor niks geweest. maar ga het proberen bij Susyb,dankje wel.