Nakomelingen Arko van 't Leefdaalhof.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TonyLover_

Nakomelingen Arko van 't Leefdaalhof.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 12:03

Halloo,

Ik was net even de vader en moeder van mijn haflinger aan het opzoeken op de computer. En toen zag ik dat hij eigenlijk hele knappe ouders heeft! :D Wie heeft er nog meer een nakomeling van Arko van 't Leefdaalhof? O:)
Je mag 2 foto's plaatsen.

Groetjes +:)+ :wave:

Ardolootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 00:48

TonyLover_ schreef:
Halloo,

Ik was net even de vader en moeder van mijn haflinger aan het opzoeken op de computer. En toen zag ik dat hij eigenlijk hele knappe ouders heeft! :D Wie heeft er nog meer een nakomeling van Arko van 't Leefdaalhof? O:)
Je mag 2 foto's plaatsen.

Groetjes +:)+ :wave:

Ja wij hebben een ruin van Arko! Ardo van de Kastanjehof, sinds een jaar. voor foto's zie:http://www.flickr.com/photos/sandraleijtensphotography/sets/72157630136355732/detail/

We rijden hem onder de man, zowel mijn man, ik en onze dochter. Tevens zit onze verstandelijk beperkte zoon er regelmatig op.
en morgen gaat ie weer voor de kar! een super paard!!!!

groetjes Sandra & Norman

TonyLover_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 12:38

hoi!

Wat leuk om te horen en te zien!! <3
Mijn paard tony (eigenlijk anthonis) lijkt wel op hem. Hij is wel lekker eigenwijs, maar super lief. :D
Ik heb op internet foto's gezien toen hij nog klein was. :) Dat was tijdens de hengstenkeuring. Er liepen nog 2 andere nakomelingen van Arko bij, misschien zit jullie paardje er ook bij. :))

Als jullie de foto's willen zien, zeg het dan even dan stuur ik de link door. ;)

Groetjes! :wave:

Ardolootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 12:50

wat leuk! ja daar wil ik wel foto's van zien, dus je mag gerust de link door sturen. Ardo's zus, Anky staat in de wei bij onze buren sinds een paar dagen. De Haflinger van de eigenares was overleden en ze probeert nu Ankie even uit. Dus extra leuk: ik zal eens wat foto's van Ankie maken.
groetjes Sandra *\o/*

TonyLover_

Re: Nakomelingen Arko van 't Leefdaalhof.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 13:30

http://members.home.nl/wil5/fotoboek-show-vb-06.htm

dat hele kleine veulentje is tony! misschien is een van de jaarlingen ardo! ik heb goed naar de bles gekeken, die is precies hetzelfde! :D

lijkt me leuk om een paar foto's te zien van Anky! :j
ik zal proberen foto's van tony te plaatsen. <3
groetjes! :)

Marij120462

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:29

Ik heb een tijdje een zoon van Arko gehad namelijk Albert van de Heufkesweg. Ik heb hem verkocht aan Jansen van den Hout in Haghorst. Daar is hij een tijdje weg geweest maar eind juli stond hij weer via hun op Marktplaats. Nu lijkt hij weer verkocht te zijn. Ben benieuwd wie hem heeft en hoe hij het doet.

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:55

Marij120462 schreef:
Ik heb een tijdje een zoon van Arko gehad namelijk Albert van de Heufkesweg. Ik heb hem verkocht aan Jansen van den Hout in Haghorst. Daar is hij een tijdje weg geweest maar eind juli stond hij weer via hun op Marktplaats. Nu lijkt hij weer verkocht te zijn. Ben benieuwd wie hem heeft en hoe hij het doet.

ik zag hem weer op de site staan

Marij120462

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 17:52

jessie84 schreef:
Marij120462 schreef:

Heb net even gekeken en inderdaad. Hopelijk vindt hij snel een geschikte eigenaar

Esmeechabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 07:49

jessie84 schreef:
Marij120462 schreef:

Heb net even gekeken en inderdaad. Hopelijk vindt hij snel een geschikte eigenaar[/quote]
ik ben vorige week bij albert gaan kijken er even op gerden heel leuk allemaal maar het klikte niet. maar die zelfde dag kwamen ook andere kijkers en die hebben hem volgens mij nu opgehaalt. ze woonde volgens mij in belgie hij is nu ook weer van de site af.
xx

joyzz94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:39

Hij staat er weer op...

joyzz94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 01:04

Hij staat al geruime tijd bij mij ;d

Mijn schatjeee