Op Zaterdag 10 September gaan we weer een TREC training en miniwedstrijd rijden in Didam. Het beloofd een leuke dag te worden, iedereen kan meedoen, of je nu ervaring hebt of niet. Niets moet alles mag. Om een beeld te geven van wat we gaan doen, moet je even dit topic bekijken. [TEN-ITP] Haflinger @ TREC in Didam
Ik zou heel graag willen maar de week ervoor is een dressuurwedstrijd hier heel dichtbij Moet ik mn chauffeur lief aankijken of ie 2 weekenden achter elkaar wil rijden..
Voor ons was het vorig jaar echt wel een stukje rijden maar zeker de moeite waard. Je ziet ook dat sommige pony's eerst nog echt gaan van 'wat moeten we hier mee' en die daarna met de wedstrijd gewoon zo veel hebben geleerd en er zo veel plezier in hebben, leuk om te zien
Vorig jaar heb ik meegedaan, en ik ben echt een dressuurmuts die niets durft. Maar ik vond het echt te gek, en heel leerzaam. We hebben veel grenzen overwonnen die dag, en Jo vond het ook erg leuk.
Je wordt erg goed begeleid tijdens de sprongen, waardoor je zoveel meer zelfvertrouwen krijgt.
hollie
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-11 17:20
Nog 1 deelnemers te gaan en dan is het minimum van 12 deelnemers bereikt.
Dus heb je zin om mee te doen geef je dan snel op, het is echt zo leuk
Wat balen zeg, ik heb me er de hele week op verheugd...
piecon
Geplaatst: 10-09-11 20:48
Ja, erg jammer. Wij zijn de organisatoren. Het terrein is zo nat en vooral glad dat we het onverantwoord vonden. Volgend jaar willen we het zker weer voor jullie organiseren, Dan kan je teminste in het wedstrijdje voluit gaan ipv alles in stap te doen.
Wow! Wat een boel water! Zo kun je inderdaad niks doen. Jammer, maar veiligheid voor alles. Hopelijk tot volgend jaar, ik hou de datum vrij als dat kan, haha.