Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ladyspot schreef:Was laatst op wedstrijd met 1 van mijn haflingers, de jury kwam der auto uit met het volgende commentaar.
Er staat vos op je startcoupon. Ik: Ja, haflinger is voskleur. Jury: Nou ik heb nog nooit een haflinger gezien die voskleur is. Ik: Alle haflingers zoals ook opgenomen in het kvth zijn vos, staat zo op de stamboekpapieren. Jury: Oh is dat weer wat nieuws zeker.
Dit had ik dus een paar jaar geleden ook al met mijn andere haflinger, alleen die was toen geschoren en heel licht van kleur op dat moment.
Ben alleen vergeten te vragen welke kleur het volgends haar moest zijn. Welke kleur vinden jullie de haflinger hebben?
stef schreef:Heeft niks te maken met wat mensen vinden welke kleur het is, haflingers zijn simpelweg vos, heel eenvoudig stukje genetica. Niks met meningen te maken dus, keihard feit
Kayleigh_ schreef:Hahaha zo zie je ook zeer regelmatig verkoopadvertenties waarin staat dat ze een "palomino" aanbieden en het gewoon een rasechte Haf is.
stef schreef:Kayleigh_ schreef:Hahaha zo zie je ook zeer regelmatig verkoopadvertenties waarin staat dat ze een "palomino" aanbieden en het gewoon een rasechte Haf is.
tja maarja, er lopen ook steeds meer haflo's rond, en als je dan vraagt naar de afstamming weten ze het niet, "maar hij heeft een deuk in zn neus"