ik wo9u graag weten hoeveel je betaald per maand voor een haflinger,maar dan bedoel ik dus ook de hoefsmit,voer enzenz. ik wil namelijk graag een haflinger

xxx esmée
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maykec schreef:Stalling is echt goedkoop bij jullie! Hier, omgeving Rotterdam, betaal je gemakkelijk 200,- / 300,- Heb nu een goed plekje gevonden voor 170,- per maand en dan gaan ze ook nog eens dagelijks naar buiten. Zelfs in de winter!
linda_arnold schreef:maykec schreef:Stalling is echt goedkoop bij jullie! Hier, omgeving Rotterdam, betaal je gemakkelijk 200,- / 300,- Heb nu een goed plekje gevonden voor 170,- per maand en dan gaan ze ook nog eens dagelijks naar buiten. Zelfs in de winter!
In Bodegraven betaalde ik 250 euro per paard. De paarden zijn uiteindelijk ook de reden dat wij naar Oost Nederland zijn verhuisd. Als begin 20-ger is het niet haalbaar af te studeren, werk te zoeken, huis te kopen en nog twee paarden aan te houden![]()
Voor de helft van het geld heb ik 1 haflinger in pension en voor 50 per maand 2 shetlanders aan huis staan. Haflinger staat in tegenstelling van het westen het gehele jaar 12 uur lekker op de weide.
wouterpaard schreef:Kan me voorstellen dat het niet uit kan! Ik vind het ook erg knap als mensen boven de 250 betalen voor stalling en dan nog de overige kosten erover heen. Ik weet niet of ik dan wel een paard zou kunnen hebben.
wouterpaard schreef:Kan me voorstellen dat het niet uit kan! Ik vind het ook erg knap als mensen boven de 250 betalen voor stalling en dan nog de overige kosten erover heen. Ik weet niet of ik dan wel een paard zou kunnen hebben.