Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, Wallenstein geeft vaker leuke nakomelingen . 2 van mijn favoriete hengsten in Nederland zijn: Winser-G, een hengst met een goed karakter en mooie moderne bouw. Standing Ovation vind ik ook erg aansprekend, modern type, mooie gang. Nessie schreef:Heb zelf een Wallenstein (Wolder), Wallenstein geeft vaker leuke nakomelingen . 2 van mijn favoriete hengsten in Nederland zijn: Winser-G, een hengst met een goed karakter en mooie moderne bouw. Standing Ovation vind ik ook erg aansprekend, modern type, mooie gang.
, het kan ook een momentopname zijn (Zeg niet dat het zo is want ik was er niet bij dus dan kan ik het ook niet beoordelen, maar tijdens de gebruikstest in Ermelo heb ik ooit ook 1 hengst zeer onregelmatig zien lopen, wat ook echt niet kon. Maar dat zal ook wel een momentopname zijn geweest, want met zulke onzuivere gangen zou hij niet meer zijn goedgekeurd)
niks ten nadele van de hengst want die heeft zich dubbel en dwars bewezen zelfde in mijn ogen voor Abel.
Ze is werklustig, eerlijk knuffelbaar maar ook pittig en snel gestresst!
Wolder is echt mijn maatje, maar hij is wel eenkennig. Hij loopt niet zomaar zo met iedereen mee en is ook niet echt de favoriet van elke stalhulp
. Hij is vrij druk van karakter, laat merken dat hij aanwezig is en ook onder zadel kan hij soms ook wat stuiterig en druk zijn. Maar daarnaast is hij wel koel en lief in het hoofd, hij vindt alles leuk om te doen, soms vindt hij dingen eerst wat spannend, maar hij vertrouwt je wel goed. Over het algemeen doet hij dus goed zijn best
, maar heeft soms wel wat praatjes. Het is een pony die je voor je moet winnen, maar dan heb je wel een super maatje wat voor je door het vuur gaat
!