Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sodeletuut schreef:hotchocolat schreef:Ik heb ook ooit eens een barefoot gestest maar hij lag voor geen meter.
Pony ging er voor ook kort van lopen
Wat wil je hier mee zeggen?
petrabalk schreef:Heb ook barefoot getest. was voor ons niks. Het zat voor mij niet lekker en die van werd er ook kort door.
Ik rijd met een stubben dressuur boommaat 33/34 van 30 jaar oud. Ziet er nog super uit.
Zoek voor mijn jonge haf ook nog een goed zadel. een spring of vz met vlakke zit. Ben nu ook aan het sparen voor wat goeds.
Je kunt beter geen risico's nemen nee. Een van mijn haflingers is doodsbang geweest voor het zadel omdat ze haar met een verkeerd zadel hadden beleerd. (met een gebroken boom) Arm beest. Dit was vlak voor we haar kochten. Pas na een dik jaar bleef ze rustig als ik met het zadel (wat wel goed paste) aan kwam lopen. Dit is nu natuurlijk weer een uiterste.
Sodeletuut schreef:Ik woon zelf in Groningen, en ik heb een boomloos zadel, dus dat is weer anders dan een gewoon zadel.
http://www.zadelmakerij-vdbosch.nl/inde ... akerij.htm
Dit is de eerste zadelmaker met een zadelmaak-keurmerk. Dus sowieso een goede.
Zit in Groningen.