Na het beleren en een seizoen te hebben gereden ( aantal keer per week ) hebben we een wedstrijd samengesteld mee gereden. Dit ging bijzonder goed en hebben toe gezien waar we aan moesten werken.
Nu zijn we bijna 2 seizoenen verder en heb ik de pony's op schema liggen om dit seizoen de SWM te starten in klasse 1, 2 span.
Ik ben benieuwd of er meer mensen starten in de samengestelde mensport.
Welke klasse start je?
Wat rij je voor span enkel-, dubbel-, tandem-, vierspan?
Ben benieuwd naar de reacties
Groetjes Edwin Stok
janouk
Geplaatst: 28-01-11 23:38
Wij rijden niet samengesteld met onze haflinger, maar wel Z dressuur - M vaardigheid. Telt dat ook?
Ik ben zelf groom bij een 2-span paarden kl.2 Hier voor was ik groom van een 4-span paarden kl. 4 en later terug gegaan naar kl.3
Echwel
Geplaatst: 29-01-11 09:20
Suzanne de vraag is specifiek met haflingers
Ja wij dus, enkelspan klasse 3 met beide dames en tandem klasse 2.. De bedoeling is met enkelspan nog naar klasse 4 te kunnen zodat we volgend jaar om de hoek in Giethmen internationaal een keertje kunnen rijden.. Daarna denk ik weer gauw terug naar klasse 3
S_zanne
Geplaatst: 29-01-11 11:46
Echwel schreef:
Daarna denk ik weer gauw terug naar klasse 3
Watjuh! Maar daarom kan hij nog wel in het SGMW-topic komen kletsen.
Nee, snap je wel hoor. Maar ik kan niet wachten tot in met mijn span kl. 4 ben.
Sentido
Geplaatst: 29-01-11 12:52
Ik heb een tweetal seizoenen in het enkelspan klasse 1 gereden met mijn hafdame. Later kreeg ik het te druk met school om voldoende te kunnen trainen en dat vond ik niet eerlijk tegenover haar. Ik mis het wel, de sfeer op die wedstrijden is altijd geweldig.