ja dat dacht ik al, ambassador is echt een schat! wij hadden wel 5 veulens van hem gefokt! ik ben wel benieuwd wie nog meer van ambassador weet. hij was vroeger namelijk mijn lievelings hengst, die de hengsteboer had.
Na zijn afkeuring is hij te koop aangeboden en door mensen uit Drenthe aangespannen gebruikt. Deze mensen hebben hem met verdriet in het hart te koop aangeboden vanwege ruimte gebrek. Vriendin van mij heeft hem toen gekocht. Ben meegeweest met kijken en enorm verrast door het karakter. Vriendin heeft een fijne tijd met hem gehad, maar helaas door omstandigheden op haar toenmalige stal, hem moeten verkopen. We hebben destijds wel eens een flinke buitenrit gemaakt samen. Geen reactie op mijn merrie, af en toe wat lief snurken. Mijn merrie deed idioter...
Jennytje
Geplaatst: 13-12-10 11:36
HoiHoi
Ik rij Ambassador nu en het gaat erg goed! Hij is inderdaad heel erg lief.
Groetjes
petrabalk
Geplaatst: 22-12-10 18:25
Hallo
Wij hebben een nakomeling van Ambassador. een super lieve mooie merrie van nu 5 jaar oud en net een half jaar onder het zadel. Zijn echt super blij dat ze toen bij de kymmelshof Ambassador voor ons hebben uitgezocht.
De merrie heet Iris en is zo'n 148 hoog. Ze heeft alleen aftekeningen op haar achterbenen (heeft haar moeder ook) daardoor krijgt ze altijd lage punten op de keuring, maar voor ons is ze de mooiste.