Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pauk schreef:Je hoeft nu helemaal nog niets van het veulen te zien, kan prima van het gras zijn.
Niet bijvoeren als het niet nodig is.. Het veulen heeft nog niets extra's nodig dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Hou wel goed in de gaten dat ze juist niet te vet wordt.. Maakt het voor haar alleen maar moeilijker later.
Cynthia82 schreef:Pauk schreef:Je hoeft nu helemaal nog niets van het veulen te zien, kan prima van het gras zijn.
Niet bijvoeren als het niet nodig is.. Het veulen heeft nog niets extra's nodig dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Hou wel goed in de gaten dat ze juist niet te vet wordt.. Maakt het voor haar alleen maar moeilijker later.
Ik weet dat je met 4 maanden niet per se al iets van het veulen hoeft te zien en dat het ook best alleen gras kan zijn, maar ik zie aan de vorm van haar buik dat het wel echt veulen is (uiteraard ook gras, maar zeker ook veulen).
Ik ken haar al haar hele leven en dit wordt haar 6e veulen.
Maar dat vind ik juist het lastige; Hoe weet ik wanneer het wél nodig wordt om haar bij te gaan voeren als ze ook dikker is vanwege het veulen? Kan ze bij wijze van de hele maand oktober nog 24/7 op de wei blijven zonder dat ze bijgevoerd wordt?