Nieuwe leden Haflingerclub Limburg!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NessaX

Berichten: 3080
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: België

Nieuwe leden Haflingerclub Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 15:58

Hallo iedereen

Ik ben al een paar jaar lid van de "Limburgse Haflinger Vrienden" in Belgisch limburg. (kort bij Nederlandse grens)
We begonnen met 20 ruiters en nu 5jaar later zijn we nog maar met 4.
Dit kan natuurlijk niet zo blijven want we reden vroeger carrousel. ;)

We zoeken nog nieuwe leden, liefst ruiters (leeftijd maakt niet uit, gewoon niet te jong) en
we hebben nog een groep die ment en menlessen krijgen. En soms rijden we eens een wedstrijdje onderling.

We krijgen dressuurlessen, door een ervaren lesgever, iedere zaterdag voormiddag van 10u30 - 11u30
in Manège Bosscherhof te Zutendaal.

Voor meer info mag je pb-en of reageren hier ;)

Groetjes
Vanessa Ieroainni

ps: is hier en op commercieel geplaatst, maar kreeg daar geen reacties dus probeer hier eens ;)

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: Nieuwe leden Haflingerclub Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 15:59

Jammer dat het zo ver weg is voor mij.. Ik zit helaas in Noord Limburg.

NessaX

Berichten: 3080
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: België

Re: Nieuwe leden Haflingerclub Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 16:01

Dat is idd jammer! Voor een les van een uur, een uur rijden eerst is wel veel ;)

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: Nieuwe leden Haflingerclub Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:02

Misschien kan je een oproepje plaatsen op het haflingerforum?

NessaX

Berichten: 3080
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: België

Re: Nieuwe leden Haflingerclub Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 16:03

Ja straks eens proberen, bedankt voor de tip! :)

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Nieuwe leden Haflingerclub Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:01

had het leuk gevonden alleen het mag niet van mijn ouders :( Ik woon namelijk in maastricht... En het had best gekund... Maar mijn haf is er ook niet bepaald geschikt voor ;(

NessaX

Berichten: 3080
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: België

Re: Nieuwe leden Haflingerclub Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 20:12

Waarom is ze/hij er niet voor geschikt? :)

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Nieuwe leden Haflingerclub Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:14

Euhm hij is niet goed in dressuur ;) En mijn dikkie zou er dan niet echt mooi tussen staan...

NessaX

Berichten: 3080
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: België

Re: Nieuwe leden Haflingerclub Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 22:06

maar is om te leren hoor :) Je kan altijd eens komen kijken ;)
Het is gewoon basis dressuur :D En alle haffies zijn welkom! :D

maschke
Berichten: 236
Geregistreerd: 02-02-10
Woonplaats: Tongeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 09:05

heey is t misschien een idee om onze limburgen samen te voegen en een hele grote club ervan te maken? ik wil nl een club oprichten in nl-zuid limburg omdat ik t idee heb dat deze er nog niet is of er niks mee gedaan wordt, en er wel vraag naar is nu de haflingers steeds populairder worden... ik woon zelf in maastricht en mn haffies (8 stuks ) staan in slenaken... ik heb dan nog wat vriendinnen en mijn groom die ook haffies rijden en willen ook wel in zo'n club, ik heb heel veel ideen en heb ook de voorzitter van de kvth er al bij betrokken en ik als lid van de jeugd commissie moest maar met ideen komen, en ik denk, als we iedereen erbij hebben(alle diciplines en recreanten) dat we een bruisende club kunnen hebben.....

NessaX

Berichten: 3080
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: België

Re: Nieuwe leden Haflingerclub Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 22:21

hey maschke ik pb je even.

NessaX

Berichten: 3080
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 22:24

maschke schreef:
heey is t misschien een idee om onze limburgen samen te voegen en een hele grote club ervan te maken? ik wil nl een club oprichten in nl-zuid limburg omdat ik t idee heb dat deze er nog niet is of er niks mee gedaan wordt, en er wel vraag naar is nu de haflingers steeds populairder worden... ik woon zelf in maastricht en mn haffies (8 stuks ) staan in slenaken... ik heb dan nog wat vriendinnen en mijn groom die ook haffies rijden en willen ook wel in zo'n club, ik heb heel veel ideen en heb ook de voorzitter van de kvth er al bij betrokken en ik als lid van de jeugd commissie moest maar met ideen komen, en ik denk, als we iedereen erbij hebben(alle diciplines en recreanten) dat we een bruisende club kunnen hebben.....


Hey, normaal heeft Nederland al een soort "club" http://www.deaangespannenhaflinger.nl/
ze doen ook wedstrijden onder het zadel.

Ik weet niet als de club interesse heeft om een supergrote club te worden. Aangezien we les krijgen in Genk en menlessen in Genk.
Ik denk niet dat iemand uit Noord-limburg helemaal naar belgie zou komen voor een lesje.

Maastricht is nog heel doenbaar! We rijden er nog geen half uurtje op. Je mag altijd langskomen op een zaterdagvoormiddag rond half 11 om te komen kijken en de voorzitters te spreken? :)

groetjes!

maschke
Berichten: 236
Geregistreerd: 02-02-10
Woonplaats: Tongeren

Re: Nieuwe leden Haflingerclub Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 09:48

ja idd DAH is er wel maar meer richting t oosten van t land, Drenthe en Gelderland... ik was meer aan t denken voor echt een club voor zuid limburg, mensen uit maastricht, gulpen en omstreken en die is er nog niet. ik heb een trailer en ik kan met mij nog 3 mensen mee nemen naar zutendaal of genk.... ik kom zeker een keer langs .... er is vast wel iets te doen en ervaringen uitwisselen is ook altijd leuk...

grtjes.....