Wat is een goede richtprijs voor deze Haf?

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

GamblersCup

Wat is een goede richtprijs voor deze Haf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 10:23

Hoi,

Ik ga een nieuw huisje zoeken voor één van de Haflingers, hij is helaas niet geschikt voor het doel dat wij voor ogen hadden. Hij blijft te klein, ik heb een stevig ding nodig en flink aan de maat, om ook volwassenen te kunnen dragen.

Het is een Haf van 4 jaar, we hebben hem een jaartje langer op de wei laten staan omdat hij zo ieltjes was, dus hij is net ingereden. Hij is rond de 1.35 stokmaat schat ik, zou hem nog even goed moeten opmeten. Hij is superbraaf, liever lui dan moe, heeft nog geen stap verkeerd gezet. We hebben van alles uitgehaald en uitgeprobeerd op hem: herrie, zweepjes laten zwiepen, plastic zakken, zeil (ook over hem heen, onder hem door, laten klapperen etc.) achter hem aan rennen... meneertje deed geen pas sneller.
Als je hem rijd, moet je hem ook flink voorwaards houden, hij loopt liever in slow motion als flink energiek, maar het kan ook zijn dat hij het bakwerk gewoon saai vind. Ben nog niet de weg met hem opgeweest.
Hij heeft géén papieren en het is een ruintje.

Ok, nu mijn vraag: wat zou een aardige richtprijs zijn voor dit lieve mannetje? Jullie hebben wat meer verstand van haffies.

SuperGirl, je wordt niet vergeten! Y;(

Leo

Re: Wat is een goede richtprijs voor deze Haf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 10:46

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten