Western clinics voor Haflingers - opgeven voor 15 juli

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HaffiePower

Western clinics voor Haflingers - opgeven voor 15 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-10 00:16

Via de website van de aangespannenhaflinger.nl en dan naar Ermelo gaan, kan je je opgeven voor western clinics op 12 sept.2010
Opgeven is voor 15 juli a.s. voor wie mee wil doen.

Er is ook vaardigheid onder het zadel* (*= vzh, dressuur, boomloos, western zadel etc.).
Dit vindt op 11 september plaats.

Het Haflingerevenement van het jaar. Dit mag je niet missen als Haflinger liefhebber :D
Tot in Ermelo ?!

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:56

Ik ben verbaast dat je via het haflingerforum geen belangstellenden hebt...

Zijn er geen mensen die dressuur rijden en een keer western willen proberen? Western is super geschikt voor iedereen die (wil leren) vanuit ontspanning zijn paard goed en met losse teugel wil rijden ...

Bovendien is het gewoon een hele toffe sport :D
Ik weer stoppen met mensen werven :P O:)

HaffiePower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 00:03

Vanaf 't Haflingerforum ook een aantal geinteresseerden, maar ik heb het ook hier aangekaart. Niet iedereen is lid van 't Haflingerforum. Bokt is een groter publiek :D

Sammyoo

Re: Western clinics voor Haflingers - opgeven voor 15 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 21:38

Mijn haf en ik rijden ook western (met veel plezier), maar we zijn zo talentloos, dat ik ons niet publiekelijk te kijk wil zetten!
Ik weet niet hoe het met andere haflingerrijders is, maar de mijne verveelde zich heel snel met Engelse dressuur (hadden we overigens ook weinig talent voor). Western is veel afwisselender en mijn haf heeft daar veel meer plezier in.
Succes met het vinden van veel combinaties! Misschien moet je het ook bij het westernforum proberen.

HaffiePower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 09:43

Bedankt voor jullie reakties!
Er zijn 7 inschrijvingen voor de clinic van de beginnende western ruiter en 5 inschrijvingen voor de gevorderden clinic voor westernrijden met je Haflinger.

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 15:28

he jammer, zie dit topic nu pas!
te laat.. ;(

HaffiePower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 00:30

Mareeq schreef:
he jammer, zie dit topic nu pas!
te laat.. ;(

Wellicht kan je het nog proberen.. even mailen met het contact op de website van de aangespannenhaflinger.nl en gaan naar Ermelo inschrijven :D