Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

liezzie schreef:ik heb eens een hele mooie hafx tinker mogen ontmoeten en rijden. Hij was geweldig! Zijn vader was John boy.
kruising met een welsh of andalusier lijkt mij ook erg gaaf!
Sammyoo schreef:Jeetje Noortjuhhh, wat een knapperd is Ola! Volgend jaar wil ik mijn haf door een Lusitano laten dekken, dus ik ben zeer geinteresseerd in de kruisingen Haf / barok! Je ziet ze niet veel. Jouw jaarling is mooi aan de maat. Hoe groot is hij nu? En hoe groot zijn paps en mams?
Ik heb haar ongeveer een maand gelden opgemeten en toen was ze 1.42. Ze is eind april 1 jaar geworden. Haar moeder is een aardig grote haflinger van volgensmij rond de 1.53 m, haar vader is 1.65. noortjuhhh schreef:liezzie schreef:ik heb eens een hele mooie hafx tinker mogen ontmoeten en rijden. Hij was geweldig! Zijn vader was John boy.
kruising met een welsh of andalusier lijkt mij ook erg gaaf!
Ik heb een kruising haflinger x andalusier, van een jaar! voor foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=UT8LEKWL
Vader en moeder staan hier ook bij!
Het is echt een super combinatie!
Whis_Serada schreef:Ik denk dat ik die erop doe????
Je wil graag een groter veulen fokken!!!
Dan zou ik eerst maar eens kijken wat die hengst voor nakomelingen heeft.
Of hij groot door fokt enz enz.
Plus hou je dan het veulen zelf of is het voor de verkoop??
Ja ik zelf heb namelijk niks met mensen die maar luk raak fokken.
Eerst merrie te koop, dan ineens weer blijven voor even??
Nou dekken en dracht en afspenen duurt toch dan nog een dikke ander half jaar, dus dat is niet even.
) wel een beetje gecalculeerd