Welke bokker heeft er ook een niet haflinger hengst op zijn/haar haflinger??
Mijn merrie word dit jaar gedekt door Kantjes Ronaldo.. Jep i know rare keuze. Maar ik ben helemaal weg van kantjes Ronaldo ik heb er ook al een paar pony's van gehad. Ik vind het zn fijne hengst dat ik toch maar de keuze heb gemaakt om Kantjes Ronaldo erop te zetten. Mijn 2de keuze was Dexter Leam Pondi een witte connemara hengst ze staan alle 2 ter dekking bij Jos en trudi houwen hengstenhouderij.
Een vriendin van mij heeft al 2 haflo-arabier veulentjes gefokt met haar haflingermerrie en dit jaar wordt ze gedekt door een Welsh Cob... dus ik kijk met haar helemaal nergens meer van op
Ik ken alleen de kruising van een haflinger-arabier, maar heb net ff gespiekt op het topic dat OKHannes gaf en wist niet dat er nog veel meer kruisingen met een haflinger mogelijk waren.. dus blijkbaar kan het gwoon
Vriendin van mij heeft Haflinger x Fries is ook super leuk beestjee.
Cynthia82
Geplaatst: 14-06-10 21:49
Ik ben die vriendin van Djuulsie. Mijn Haflingermerrie heeft 3 veulens van een Arabier gekregen (Saporos OX), één van een Haflinger (Ambassador) en nu is ze drachtig van de Perlino Welsh Cob Sublime Sponte. Ik hou dus wel van kruisingen
Ik was ook van plan om mijn haflinger door een New Forest te laten dekken! Maar dan door Molenaar's Golden King. Maar ik wacht toch nog even ivm school. Wel heb ik mijn Haflinger 3 jaar geleden door een fries laten dekken. Dat was echt een leuk beestje!
pea
Geplaatst: 22-06-10 21:51
Een van mijn haflingers is vorig jaar gedekt door een andalusiër. Een goed gelukte kruising moet ik zeggen! Een gaaf beestje was het. Helaas hebben we haar een maand terug moeten laten inslapen. Maar zo'n kruising komt er denk ik nog wel een keer.
Heb je daar een foto van Pea? Andalusier heb ik ook overwogen nl.
rcm1992
Geplaatst: 24-06-10 22:25
ik heb een keer een fries X haffie gezien.. vond het niet zo leuk, maar ik hou niet supper veel van friezen dus misschien zal het daardoor wel komen, of ook een keer fjord met een haflinger ook best wel grappig gezicht
xx
joykel
Geplaatst: 27-06-10 21:18
deze twee jaarlingen hebben dezelfde friese hengst als vader en allebei een haflinger als moeder. Ik vind ze prachtig.......