wat voor zadel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

wat voor zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 21:58

Vandaag gereden. En stanley hield weer lekker vast op rechts, Zelf als ik teugels lang heb en echt minimaal druk heb. eigelijk gewoon alleen de teugels in me handen.

Ook was er een verzogster op haar verzorgpaard aan het rijden en ze vroeg of ik mijn singel wel gelijk heb op de gaatjes. Nee dus maarja dat heb ik dus alltijd.

Dus singel goed gedaan en het zadel lag wat stabieler, maar de singel schoof nog wel naar voren, zodat ook zadel weer naar voren schoof. (heeft die alltijd al een beetje gedaan). Ook blijk dus de singel te lang te zijn, en ga ik dus een korter kopen 1 van 40cm als die bestaan. (ik snap niet waarom een zadelmaker daar ook niet naar kijkt)

Dus ipv van een menwagen ga ik nu sparen voor een zadel. En dus op zoek naar een goedliggend passend zadel.

wie heeft ook een haf met weinig schoft en ronde buik!!

Want waarschijnlijk omdat het zadel niet goed ligt en hij dus dat zadel soort voelt trekken naar 1 kant, wilt hij het zadel dus soort van terug terug trekken door rechts bit vast te houden

Imre

Re: wat voor zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 10:43