Hij loopt wel van 6 tot 10 uur buiten. Is dit inorde voor een veulen van 5 maanden?
Hij staat wel niet te bibberen ofzo.
Ook nog even een foto van hoe Nestor nu is voor degene die zich zijn jonge veulenfoto's nog herinneren.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
Jes_Lacoste schreef:Wat doen jullie trouwens aan het bevrozen water? We komen enkel smorgens en om 5 uur bij de paarden, smorgens halen we het ijs eruit en doen we er kokend water bij zodat het water bijna lauw is maar om 5 uur is het weer helemaal bevrozen. Is er een manier om het de hele dag goed te houden?
kokend heet water helpt iig niet, want volgens mij bevriest het dan nog sneller dan koud water? 

dat krijg je met dit weer
. 
Moet ik wel even uitproberen of m'n paarden nog wel willen komen drinken dan. idinn schreef:Mest lijkt mij niet helpen.. dat vriest hier bij goed koud weer gewoon vast aan de grond (steen), dan zou het aan een badkuip ook zeker vastvriezen.
Mest is warm als het er net uitkomt, maar produceert zelf toch geen warmte? Koelt zodra het de grond raakt gewoon keihard af..
. corinepgek schreef:Heb je welleens gezien wat voor een damp er van een mesthoop afkomt? Bij het composteren van mest komt warmte vrij.