hallo ik heb een haflinger merrie ze heet brenda v.d weedenstein haar moeder is chiella v.d weedenstein en haar vader is walenstein
heeft iemand een paardje dat famillie van haar is willen jullie dan een foto sturen vind ik wel leuk om te weten dit is mijn paard http://www.mijnalbum.nl/Foto-WNSZHSHZ.jpg
ik ben het meisje waar aerdenhout1 het over heeft. ja mijn haflinger is ook een nakomeling van wallenstein! hij heet walex van de klompjeshoeve. hij is dus een ruin van 4 jaar. we zijn nu bezig met hem te beleren! het gaat nu beetje bij beetje beter morgen krijgt hij een nieuw zadel dus gaat hij weer aan de bak! op me profiel staan veel foto's van hem en ze vader en hij als veulen. en hoe groot is jou haf? en hoe oud? hoe dik zijn haar manen? mijne heeft egt super dikke manen en die krullen zitten volgens mij in de familie:P haha nou hoop dat je contact wilt houden en blijf dit toppic volgen lijkt me super om allemaal broertjes en zusjes van hem te zien!
Ik heb ook een Wallenstein nakomeling.. Aura haar moeder is een Amadeusmerrie (ook in mijn bezit) Zie www.stalalsemgeest.nl en onder paarden kan je Aura vinden.. Aura valt op door haar zachtaardige karakter.. Ik heb ook nog nooit zo'n makkelijk jong paard gehad
Nessie
Geplaatst: 28-08-09 19:12
Ik denk dat je heel wat familie kan vinden, er zijn zoveel wallensteintjes in NL.
Ik heb er ook 1, Wolder van de Ooste (Vader van de moeder is Amsterdam) . Foto's in profiel.
leuk hoor mijn haf is 7 jaar oud en heeft ook egt mega dikke manen ik kan er niet doorheen met de borstel ik moet het doorkammen met laagjes maar wel leuk dat er zoveel zijn alleen toch kan ik haar moeder nergens vinden met een foto
AnoukLizzy
Geplaatst: 23-09-09 22:56
ik heb een merrie van 5jaar ook een walenstein
kan je wel foto's stuuren als ja dat wil
AnoukLizzy
Geplaatst: 23-09-09 23:44
dat is mijn haflinger lizzy voor de foto mooi gepoetst en mevrouwtjhe moet gelijk rollen
Hee ivaan tja dat meisje Berit die zei dat ze een pony vn 4 jaar had genaamd walex,, dat was dus onze walex dus na haar bij ons heeft gestaan op stal.. Helaas is hij bij ons verkocht en naar jansen van den hout gegaan:( Nu nog maar zien te vinden waar hij is..
Sodeletuut
Geplaatst: 25-11-10 20:40
Ik heb een kleinzoon van Wallenstein. (Zijn vader is Allacher, moeder is Mirna van de Wortel).