Terug naar mijn verzorgpaardje?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Terug naar mijn verzorgpaardje?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 18:14

Aaaahh!! Ik ben zo blij! :D

Ik fietste vanmiddag vanaf mijn vriend terug naar huis toen ik een paardenkar tegen kwam met twee mensen op de bok. Ik fietste er achter en vond dat de man (Ik noem hem even F) op de bok wel heel veel op de eigenaar van mijn ex verzorgpony leek. Toen ik de kar inhaalde zag ik dus ook direct dat het inderdaad F was en ik werd ook direct vriendelijk begroet. Daarna hebben we even gepraat over hoe het nu ging en uiteindelijk kwam het gespreksonderwerp uit op mijn oude verzorgpaardje, Wairan. Ik ben ongeveer een jaar geleden met hem gestopt toen ik helaas geen tijd meer had om hem regelmatig te rijden. F vertelde dat hij momenteel stil staat en dat ze eigenlijk iemand zochten om hem te gaan rijden. Daarna kwam natuurlijk de grote vraag.. Of ik het wilde! Ik kon gewoon geen nee zeggen :o Wairan is zo speciaal voor mij. Vanaf het moment dat ik hem voor het eerst zag begon mijn hart te bonzen en in de bijna twee jaar dat ik hem heb gereden waren we ook echt een team geworden. Ik heb lessen met hem gehad en vanaf het eerste moment zij mijn instructrice ons samen zag zij ze al dat ze ons zo'n geweldig stel vond.

Oh ik kan gewoon niet wachten om hem weer te zien!

http://i185.photobucket.com/albums/x190/marlyn_hyper/Waizzgalop.jpg
Wij samen aan het werk @ 1 okt 2001

http://i185.photobucket.com/albums/x190/marlyn_hyper/wai5.jpg

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 18:15

Super leuk :D Fijn dat je weer lekker met hem aan de gang kan gaan :j

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 18:26

Leuk voor je zeg, geluk dat je hem tegen kwam dan ;)

Cubone

Re: Terug naar mijn verzorgpaardje?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 20:36

Haha dank jullie :D
Ik zag truowens dat er bij staat 1 oktober 2001, maar dat moest zijn 2007 ;)

hollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 09:34

nou dat wordt 4 oktober naar de haflingerwedstrijd in Zevenaar met Wairan.
Je kan 2 proeven rijden met of zonder startkaart.
kan iedereen jullie in real lif zien

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 11:17

hollie schreef:
nou dat wordt 4 oktober naar de haflingerwedstrijd in Zevenaar met Wairan.
Je kan 2 proeven rijden met of zonder startkaart.
kan iedereen jullie in real lif zien

Haha klinkt erg leuk! Maar eerst even afwachten hoe het rijden gaat ;) Heb al zeker een half jaar niet meer gereden en Wai schijnt ook al een tijdje rust te hebben.

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:36

aghh wat leuk zeg!,, nou een mooie haffie wat ik zo kon zien op de foto wat wil je nog meer... leuk voor je zeg!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 16:05

Missbambie schreef:
aghh wat leuk zeg!,, nou een mooie haffie wat ik zo kon zien op de foto wat wil je nog meer... leuk voor je zeg!

Haha het is zeker een hele mooie haf :D

Heb er gister weer op gereden en dat voelde zo vreselijk goed! :D Toen ik hem uit zijn stal haalde begon hij helemaal te springen en wild te doen, maar dat kwam denk ik omdat hij de laatste tijd alleen nog maar uit de stal is geweest voor zn uurtje los in de bak/wei of het dekken van merrie's. Maar toen ik eenmaal aan het poetsen was stond hij echt te genieten. Helemaal uitgestrekt zodat ik precies op het goeie plekje zou komen :Y) Daarna opgezadeld en de bak in. Even longeren om zijn energie er een beetje uit te krijgen. Na wat bokkensprongen te hebben gezien luisterde hij heel goed. Toen ik er eenmaal op zat had ik ook een big smile op mn gezicht die ik er niet meer af krijg (nog steeds niet!). Geweldig gewoon. Het rijden ging heel netjes aangezien ik al n jaar lang niet meer gereden had en hij op een ritje zo af en toe na ook niet meer bereden was. Hij was lekker ontspannen en laag en na een paar minutjes liep hij dan ook al luid briesend door de bak. Daarna heb ik hem lekker uitgestapt en even afgespoeld. Die goedzak stond los buiten terwijl ik hem stond af te spoelen, ik kon echt alles met hem doen :Y) & dat moet dan een woeste hengst voorstellen :+:

Cindy6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 21:13

Mooi beesie hoor