Wie weet waar Notaris staat? Ik heb een merrie van hem en ben benieuwd hoe hij er in het echt uitziet, maar ik weet niet waar hij staat, kan iemand mij helpen of heb je toevallig foto's van hem?
Hij is niet dood, hij heeft vorig jaar nog met de hengstenkeuring meegedaan. die google sites heb ik al bekeken, maar kan niks interessants vinden, die van hierboven is trouwens een Gelderse, geen haflinger..
Suuzert
Geplaatst: 16-07-09 19:06
Mijn tweede link is van bokt, vraag daar even of hun iets weten zijn allemaal mensen met een pony van notaris.
Die is uit 2006, het laatste berichtje is van mij geweest, denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik daar weer iets plaats, maar in ieder geval bedankt.
Lyonesse
Geplaatst: 16-07-09 19:09
Tja, je kunt moelijk verwachten dat iedereen even in je profiel gaat kijken om wat voor ras het gaat Notaris leeft nog gewoon hoor, het laatste wat ik weet is dat hij bij johnny weghorst in tubbergen stond. Maar nu inmiddels niet meer geloof ik. Kijk gewoon even op de site van het stamboek naar de eigenaar
Het vervelde is, hij stond een paar jaar geleden in Amersfoort, hier niet zover vandaan en er was een hengstenshow waar ik naartoe zou gaan, maar mijn opa lag in het ziekenhuis (hij is kort daarna overleden) dus helaas kon ik niet. Heb wel eens wat op internet aan foto's gezien, maar ben benieuwd hoe hij er in het echt uitziet..