hebben jullie al eens een b proef geofend? en hoe ging dat? ik wel namelijk, en de 2e proef werd ze rennerig. niet gewnd zoveel oefeningen achter elkaar. hoe oud zijn jullie paardjes? de mijne is net in mei 4 geworden.
de mijne is ook in mei 4 geworden.. we werken er hard aan maar als ze 1 januari er nog niet klaar voor is dan wachten we nog even. ze is nog jong dus nog plenty of time:D
Als die van mij zich in september in Ermelo goed gedraagt met de proef, wil ik waarschijnlijk ook wel startkaart aanvragen voor 2010.
Dei van mij is in april 4 geworden, heb alleen zelf afgelopen halfjaar niet echt kunnen rijden ivm eigen gezondheid, maard at gata nu were de goeie kant op. Dus conditie opbouwen en weer rijden, kost wat spierpijn, maar denk dat voor 2010 toch alweer redelijk op pijl is voor een B proef.
Heb dus ook nog geen proef geoefend, wil binnenkort proef 4 eens proberen ( die is ook voor Ermelo) en dan zien hoe ze het in september doet, en miss. is er nog een onderlinge op de vereniging om te oefenen!