Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

- van een haf. Hij is lekker koel in het hoofd, maar kan ook lekker stout zijn.
HafxWelsh om toch een iets zwaarder paard te krijgen. Wat is wijsheid? Intelen of kruisen? Ik kan me voorstellen dat je buiten het ras gaat dekken als je ander bloed wilt, maar ook daar geldt hetzelfde als in het ander topic: dan nog zoek je iets dat verbeterd en niet iets dat makkelijk is. 

Mijn haf is geloof ik, ook niet 100 % haf. papieren zijn verloren gegaan. Hij komt wel van een haflinger fokkerij af maar je ziet het inderdaad erg vaak dat ze gekruist worden.. komen vaak wel erg leuke beestjes uit..
.
).
echt een nuchtere pony, schrikt niet snel, is ongeveer 1.50 of iets hoger, draaft mooi ruim zonder te stuwen, heeft de dikke staart van een haf.. ga maar door. je kan je ook afvragen waarom er zoveel haflingers zijn? aangezien die heel veel op marktplaats staan, de kruizingen staan er niet veel op
) maar is wel een perfecte pony voor mij, en daar gaat het voor mij om, papier zegt me niets, op papier kan je niet rijden, en met papier hoef je niet om te gaan..
)
(beetje sok van de tinker, donkere haf kleur, en verder erg lomp gebouwd)Leo schreef:Haflinger hengstveulens zonder officieel papier hebben al mazzel als ze goed terecht komen, en met kruizingen verwacht ik het niet veel beter.