nakomelingen van almfrust van het groentenhof

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flicka09

nakomelingen van almfrust van het groentenhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 21:14

wie heeft er nakomelingen van almfrust van het groentenhof

zouden jullie de inhoud van jullie paardje kunnen geven.

ik heb zelf een merrie van hem.
een leuk paardje maar niet de makkelijkste.
met rijden moeilijk en stront eigenwijs.
bokt, stijgerd.
een paardje met inhoud.

Emiliee_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:18

Ik heb een merrie van de stal het groentenhof.
Maar niet van almfurst zelf!
ik weet wel dat Faniek hier op bokt een veulen van hem heeft.
Hier op bokt zitten weinig mensen met een haflinger die afstammen van een hengst van de stal het groentenhof.
maar toch succes in je verder zoektocht ;) *D

Groetjes
Ekuh

Mjoor

Re: nakomelingen van almfrust van het groentenhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:17

Wij hebben meerdere haflingers van almfurst van het groentehof (weet niet eens hoeveel eigenlijk)

Maar zijn ze al zo oud dat ze bereden kunnen worden? Volgens mij hebben wij de eerste lichting veulens van deze hengst en deze worden dit jaar 3!

Heb laatst het hengstje uit de opfokstal gehaald. Hij is in de herfst geruint en eigenlijk weinig onder de mens geweest. Hij was echter super braaf! (en stiekem is hij ook wel heeeel erg stoer!)

Ook een merrie van Almfurst heb ik uit de opfok gehaald. Zij was iets drukker maar niet gemeen ofzo.
http://i13.photobucket.com/albums/a276/ ... G_9380.jpg

Of we ook nog 2 jarigen hebben van almfurst weet ik dus niet, dat zal ik even na moeten kijken.
http://i13.photobucket.com/albums/a276/ ... G_9388.jpg

flicka09

Re: nakomelingen van almfrust van het groentenhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 00:01

volgens mij heeft almfurst niet veel gedekt die van mij is ook 3.
en staat nu in het buitenland.
wel leuk om hier nog almfurstjes tegen te komen.
zou je mij miss kunnen vertellen wat hun karakter is?

Jel_R07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:54

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 02:13

Ik heb een tweejarige hengst van Almfurst van het Groentenhof...

:D Jelmpie jou paard heet Alfie... Zijn broertje heet Alves :P
Ik gebruik Alfie als troetelnaam voor Alves *D

Ik heb Alves pas anderhalve maand maar tot nu toe merk ik dat hij erg leergierig is, sociaal naar andere paarden, hij komt als ik hem naar me toe roep, hinnikt als ik aankom, niet bang voor verkeer, hij is heel mooi donker van kleur en heeft een dikke witte staart met dikke manen en ik ben gewoon helemaal verliefd op hem!!! Hij is trouwens nu al 1.48m en is van 22 maart 2007!!!
Februari 2010 gaan we een gokje wagen op de hengstenkeuring, ik heb hem al goedgekeurd, nu nog hopen dat de jury er ook zo over denkt!!! *D

Jel_R07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 09:10

Alves schreef:
:D Jelmpie jou paard heet Alfie... Zijn broertje heet Alves :P
Ik gebruik Alfie als troetelnaam voor Alves *D

haha geweldig, één van Alfie's (vele) bijnamen is Alves! :+

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:58

wat leuk om dit topic tegen te komen. Ook wij hebben een nakomeling van Almfurst. Zijn naam is Aldo, is geboren op 26 april 2007 en meet nu ook al 1.48.

Hij is best sterk, maar verder wel lief. Staat nu nog lekker op de wei met vriendjes en komt volgende maand naar huis.

Ook wij gaan een gokje wagen op de hengstenkeuring. Komen we in ieder geval met 2 nakomelingen van Almfurst. heb nog even geen foto's van hem op de comp staan.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 21:35

Wij hebben ook een merrie van Almfurst staan. Geboren 24 mei 2007. Zelden zo makkelijk beestje mee gemaakt. Gaat de brug over, staat op het viaduct alsof het niks is. Gaat mee zwemmen enz enz. Als ze al eens iets eng vindt kijkt ze een keer en dan is het goed. En stiekem heeft er ook al een paar tellen iemand opgezeten. Mevrouw keek niet op of om. Oook erg sociaal met andere dieren. Slaat of schopt zelden of nooit naar soortgenoten.

Afbeelding

Van de winter
Afbeelding

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 20:30

Hoi Ladyspot!!!
Ik ben echt super benieuwd hoe Aldo eruit ziet :D (als je foto's hebt gemaakt show ze!)
Ik vind best wel dat we elkaar kunnen meeten op de keuring :P
Ik heb het KVHT gebeld en in het boekje van september 2009 zitten de inschrijfformulieren voor de keuring...
SPANNEND!!!

Ik heb wel foto's maar weet me god niet hoe ik ze op bokt moet zetten... Als iemand het wel weet mail me even *D

Groetjes

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:17

Alves schreef:
Hoi Ladyspot!!!
Ik ben echt super benieuwd hoe Aldo eruit ziet :D (als je foto's hebt gemaakt show ze!)
Ik vind best wel dat we elkaar kunnen meeten op de keuring :P
Ik heb het KVHT gebeld en in het boekje van september 2009 zitten de inschrijfformulieren voor de keuring...
SPANNEND!!!

Ik heb wel foto's maar weet me god niet hoe ik ze op bokt moet zetten... Als iemand het wel weet mail me even *D

Groetjes

hey,

ja inderdaad. heb een foto van in de wei dat hij poepie smerig is (manen en staart dan) en lekker dik, dit is van afgelopen week.

http://by119w.bay119.mail.live.com/att/GetAttachment.aspx?tnail=0&messageId=ac4fc913-04ba-4c80-8be2-3ee1f57d58e5&Aux=40|0|8CBD686088BD470|

http://by119w.bay119.mail.live.com/att/GetAttachment.aspx?tnail=5&messageId=ac4fc913-04ba-4c80-8be2-3ee1f57d58e5&Aux=40|0|8CBD686088BD470|

Rutgermyhero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:53

Ik rijd.er eentje bij! Almfurst.van het Groentenhof x Mieke, 5 jarig ruin. idd paardje met inhoud hahaha