Wie heeft de een verzorg haflinger en gaat de mee op concour

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

noukiie92

Wie heeft de een verzorg haflinger en gaat de mee op concour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 18:44

De titel zegt het al, ik ben benieuwd wie de allemaal met een verzorg haf op concour gaan. En wie betaald dat betaal je het zelf of de eigenaar of heb je sponsers.
Ik ben hier wel erg benieuwd naar wie allemaal met een haflinger van een ander op concour gaan.:)

Liefs

Saskiaa_

Re: Wie heeft de een verzorg haflinger en gaat de mee op concour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 18:54

Ikke!! Nouja.. Ik rijd de wedstrijden van de aangespannen haflinger. Ik moet zelf het startgeld betalen. Als ik prijzengeld zou winnen, zou ik het ook zelf mogen houden. Zij rijden altijd, hun dochter rijd dan ook op die haflinger namelijk. En als we op wedstrijd gaan, gaan we meestal met de hele stal: super gezellig dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 18:57

Ik, en de eigenaar betaald alles ;)
Verder ga ik er vanaf dit jaar dan ook mee naar keuringen :j

noukiie92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 19:10

Lijkt me echt leuk om een paard van de te rijden en ook nog eens op concours, heb vroeger paar keer concours gereden en vond echt leuk om te doen, mja ik kan het zelf niet betalen:( en ook nog niet het geschikte paardje voor:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:35

Sja ik denk dat je het maar net moet treffen ;) , kijk de eigenaar van deze paarden wil zelf ook graag dat zijn paarden in de sport worden uitgebracht . Ik kan me zo voorstellen dat als jij met een bijrijdpaard op concours wil maar het de eigenaar niet uitmaakt dat je het dan zalf betaald

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 21:00

Ik heb er eentje getraind en uitgebracht. Wedstrijd kosten waren voor mezelf, van de eigenaar hoefde ze niet op wedstrijd, het was puur mijn hobby. Alle matriele zaken werden wel door hem betaald.

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 22:57

Ik heb er een in training en breng hem ook uit op concour. Startkaart en coupons betaal ik zelf, inschrijfgeld betalen hun.

Prijzengeld geef ik wel aan hun maar als ik iets leuks zie voor de paarden dan mag ik dat kopen voor dat geld.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 07:46

Onze verzorgster betaalt haar startgeld, startkaart en startcoupons zelf. Wij rijden haar wel met de trailer heen en weer.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:15

Ik heb wel eens onderlinge wedstrijden gereden, niet alleen dressuur, ook wel andere maar dat betaalde ik zelf en de eigenaren rijden met de trailer en hielpen mee met groomen en uiteraard hebben hun alle spullen verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:35

Als ik dat zo lees bof ik volgsmij wel dat voor mij alles betaald wordt :o

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:53

Ik rij ook wedstrijden met 2 haffies. 1tje betaal ik helemaal zelf, andere betaalt de eigenaar.
Mag met de ene nu Z1 starten en de ander mag bijna L2.
Helaas word dit mn laatste jaar, en dan stop ik met beide. Als het goed is komt er dan een eigen paard en dan word ik ook gesponsord.