hallo,ik kon er maar even heen, dus heb niet alles gezien en ook niet foto's kunnen maken toen ik er was.Heeft iemand foto's gemaakt?zo ja kun je dan een link hier neerzetten.of naar mij e-mailen.vast bedankt jacqueline.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de foto's van de hengsten! Zoals hierboven al genoemd: link neerzetten naar een topic misschien een idee?
kitzbi schreef:van welke hengst wil je hebben danKun je niet alle foto's online zetten, in een apart topic?
Hinke schreef:kitzbi schreef:van welke hengst wil je hebben danKun je niet alle foto's online zetten, in een apart topic?Goed plan (A)
Oh, ik ben ook erg benieuwd. Ik had naar de keuring toe willen gaan, maar heb het helaas moeten missen vanwege een andere afspraak...
Ah, dat is erg fijn! Ik zou heengaan, het stond al erg lang op het programma. Helaas kwam er toch wat tussen wat ik echt niet kon verschuiven. Balen!
kitzbi schreef:Ik ga vanmiddag wel even een topic openenYes! Heb je foto's van Austria van de Parel en Almwind? (A)
ik heb ze op het haflingerforum staan, als je foto's van een specifieke hengst zoekt kan ik ze wel neerzetten
Pauk schreef:ik heb ze op het haflingerforum staan, als je foto's van een specifieke hengst zoekt kan ik ze wel neerzettenKun je geen link hier neer zetten ofzo?
Agossielover schreef:Pauk schreef:ik heb ze op het haflingerforum staan, als je foto's van een specifieke hengst zoekt kan ik ze wel neerzettenKun je geen link hier neer zetten ofzo?Maar niet iedereen is lid van het haflingerforum(ik ook niet) en dan kun je de foto's niet kijken..
Hypofocus schreef:Oh, ik ben ook erg benieuwd. Ik had naar de keuring toe willen gaan, maar heb het helaas moeten missen vanwege een andere afspraak...Heel jammer dat je niet gekomen bent! Ik ben altijd gek op jouw foto's en er zaten een paar hele mooie hengsten tussen.