De moeder van mijn haf heet Dorris van het Smalenbrook (spelling is volgens papier) Ze is uit 1994 en haar vader is Amor van Schafferden. Ik ben erg benieuwd hoe groot ze is/was en hoe haar type is. Die van mij is erg ouderwets ondanks dat haar vader dat niet is. (Stallone) Groetjes BRigitte
Amor geeft meestal heel klassieke types, dus Dorris zal daar wel niet zoveel van afwijken... Het Smalenbrook is inderdaad de fokkerij waar ze geboren is.
Inderdaad is mijn merrie ook behoorlijk öuderwets". Maar haar vader Stallone is toch wel van het moderne type? Groetjes Brigitte
Anoniem
Geplaatst: 16-02-10 22:12
Lucienne/Valuca ik kan je helaas niet vinden op bokt. Wil je me een pb sturen? Groetjes Brigitte
M_99
Geplaatst: 22-02-10 15:01
Ken d'r niet , maar ik heb ook een smalebrook. Die is ook ouderwets ik heb contact met de fokker gehad. Hij wist wie mijn haf was en had ook veulenfoto's ervan. Helaas kon hij deze niet doorsturen omdat hij niet weet hoe de computer werkt. Mijne is van de merrie(uit m'n hoofd) liona van het smalebrook. En de vader van de vader is Amor van schafferden. Familie dus