Babsie_Flash schreef:Dag snelle Cindy
Snelle??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Dag snelle Cindy
_karin_ schreef:Ja Babs ik snap het ook wel, wilde het alleen té graag om het niet te vragen.![]()
Als ik Donja koop gaat ze zeker mee, maar of ik donja kán kopen. Of mijn ouders.![]()
Ik ben in ieder geval voor.
Babsie_Flash schreef:nog even naar de 400
speedy_cindy schreef:Babsie_Flash schreef:Dag snelle Cindy
Snelle??renalda
_karin_ schreef:Zijn we al!
Ja Judith gunt het me wel, en mijn ouders natuurlijk ook wel. Maarja ik denk niet dat mijn ouders zoveel honderden euro's per maand op kunnen brengen. Helaas... Niet iedereen kan zich een eigen pony veroorloven.
_karin_ schreef:Zijn we al!
Ja Judith gunt het me wel, en mijn ouders natuurlijk ook wel. Maarja ik denk niet dat mijn ouders zoveel honderden euro's per maand op kunnen brengen. Helaas... Niet iedereen kan zich een eigen pony veroorloven.
_karin_ schreef:Wij hebben een ontzettend fijne pensionstal, allemaal super geregeld enzo, 125 euries in de maand. Valt heel erg mee voor wat je ervoor terugkrijgt, maar dan moet je paard ook nog eten en naar de hoefsmid in de zoveel tijd, tandarts,zadelkosten, etc. Ik weet gewoon wat het kan kosten. En wedstrijden zijn ook niet goedkoop.
_karin_ schreef:Donja staat overdag op het land.![]()
Nouja dat kost allemaal best wat Viet!
Peelie schreef:moet je persee wedstrijden rijden dan?
Het is maar een vraag?
_karin_ schreef:Geen idéé Celia.
Doen wij ook aan kruisingen?