sjeeetje wat heb ik veel gemist

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:janice schreef:Met welk programma bewerk je foto's? zie je zelfs dat weet ik niet
www.photofiltre.com meende ik of .nl 1 van die 2
dat prog heb ik
mijn eerste bewerking, echt lang over gedaan
janice schreef:*zit in photofilter*
kekaro schreef:da kost helemaal veel tijd om uit te vinden waar alles precies voor is !
heb ik ook hoor, hoewel mijn engels echt wel goed is, in die programma's is het natuurlijk wel deskundige taal
Lous schreef:Ik heb gewoon veel te vertellen
kekaro schreef:dan moet je je huiswerk maken, dan verveel je je niet meer en dan gauw gaan slapen voel je je honger niet meer
of gewoon blijven bokken, geen huiswerk maken, beneden wat te happen pakken en je slaap vergeten !!
kekaro schreef:ik een klachtbuur ?? hihihi nee hoor, mensen dachten hier in het begin dat ik een zware depressie had omdat ze me nooit zagen
ik heb niks met mijn buren dat is wel jammer af en toe, maar goed ze zijn wel okay we zeggen inmiddels hai en dag en hoe is het tegen elkaar. verder klaag ik nooit, neem altijd maar aan dat alle herrie een reden heeft en dat een feestje geen week lang aanhoud en tot nu toe gaat dat hartstikke goed