En dan is alles zelf houden idd niet handig.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendy1987 schreef:Ik kan dat ook niet, verkopen.. Daarom niet verder gefokt met Shanti destijds. Want Kayenne is best goed gelukt.
Maar achteraf gezien maar goed ook, want ze is wel super allergisch. En ik vind altijd dat je met zo'n dier dan niet verder moet fokken. Of het nou wel of niet erfelijk is zijn de twijfels over, maar ik ga het iig niet doen.
Daarbij, ik kan het dan dus niet verkopen, zit ik weer met 2 te kijkenDat gaat m dus niet worden. Maar vind het wel heel mooi om zo een keer meegemaakt te hebben van voor af aan en geboren worden ed.
Heb kayenne haar eerste ademteug en pasjes gezien. Zo mooi
Skippy01 schreef:@faitherr, hier ook een héle slechte bakbodem hoor (werken niet voor niets heel veel aan de hand ook... spieren, spieren, nog meer spieren nodig om mij te kúnnen dragen). Dat maakt het zwaarder en laat nóg duidelijker zien waar de ontwikkelpunten in de bespiering liggen... maaaaarrrrrr: als je dan een keer een wedstrijdje start in een goede bak, danst je paard zó de baan door vermoedelijk
Skippy01 schreef:Ik probeer nooit meer dan 3 dagen achter elkaar te rijden en echt wel 2 dagen in de week écht vrij te geven. Maar dan moet wel gezegd worden dat Doortje over een maand 5 wordt pas ook.
ALS ik al 3 dagen achter elkaar rijd, is meestal één daarvan wel echt met balkjes, obstakels of sprongetjes. Het moet tussen haar oren én voor haar spieren afwisselend blijven - overtrainen is echt funest voor spieren en motivatie
wendy1987 schreef:Ow fijn! Altijd mooi als je zo merkt dat er iets is en dat ook bevestigd wordt![]()
Hier lekker t weekend gereden, lage neusriem gaat echt 100 x beter bij haar. Was nog niet optimaal maar echt zoveel fijner. Zeker gisteren. Dat was de 3e dag achter elkaar (max 30 min totaal bij elkaar per keer maar) en dan is ze zoveel losser en fijner..
Alhoewel, gister had ze wel de wind in der kop![]()
Ze vond wel dat ze bij het aandraven mocht springen. Letterlijk. Gek dier. Ze had iets teveel energie maar had ook binnen gestaan ivm het ontzettende natte weer icm wind. Had haar even een halfuurtje buiten gehad maar daar was ze het ook niet mee eens, stel je voor dat je natte oren krijgt