dlientjuh schreef:ben eten enzo
maybe see ya tonight![]()
Daag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:ben eten enzo
maybe see ya tonight![]()
lotteluvah schreef:Ik weet niet meer hoe het heet
Het is iets met mineralen voor je huid.
xLariss schreef:lotteluvah schreef:Ik weet niet meer hoe het heet
Het is iets met mineralen voor je huid.
Vitaminepil?
lotteluvah schreef:Krijg je daar niet ontzettend veel meeeters van? omdat het dan zo vet wordt.
Peelie schreef:werkt dat echt??
weet je net zo iets als cliraciel (sorry weet niet hoe ik het schrijven moet) Dat werkt echt voor geen meter bij mij.... Zit nu midden in mijn vrolijke feestje maar echt helemaal niks helpt en het word weer steeds erger...
Peelie schreef:werkt dat echt??
weet je net zo iets als cliraciel (sorry weet niet hoe ik het schrijven moet) Dat werkt echt voor geen meter bij mij.... Zit nu midden in mijn vrolijke feestje maar echt helemaal niks helpt en het word weer steeds erger...
_karin_ schreef:Ik ging een tijdje creme smeren, alleen maar meer puisten. Niet doen dus.
Ja Laris jammer he! Ik wilde zo graag! Noujaaa, snap het wel.
Babsie_Flash schreef:Jammer Karin... maar lijkt mij ook lastig om met iemand anders paard op kamp te gaan: met de verzekering etc. Ik zou mijn paard ook niet een week mee geven...
Peelie schreef:ik smeer op het moment helemaal niks nada noppes al een paar maanden niet meer. als ik onder de douch dat maar ik mijn gezicht gewoon schoon met water... verder doe ik niks
maar tijdens mijn perionde word het altijd heel erg.. vooal in mij haar lijk... echt vreselijk...
Hilde_q schreef:knabbelgirl schreef:
waar is het, ik wil wel
Eindhoven