. Alleen maar schade aanrichten om boven het dier te staan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Alleen maar schade aanrichten om boven het dier te staan.

lotteluvah schreef:uhu, iddPff ik erger me zo paasei dood he aan al die mensen die de baas over hun paarden willen spelen. Alleen maar schade aanrichten om boven het dier te staan.
jacqq schreef:lotteluvah schreef:uhu, iddPff ik erger me zo paasei dood he aan al die mensen die de baas over hun paarden willen spelen. Alleen maar schade aanrichten om boven het dier te staan.
maar als je paard de baas over jou is kan die daar ook misbruik van gaan maken
dus ik dnek dat je een midenweg moet zoeken, maar dat is bij sommige paarden en ruiters lastig denk ik...
.
Babsie_Flash schreef:Hallo Wendy en dag Wendy!
De zadelmaker is geweest!!! Het zadel past!!!Omdat ik er zo lang op heb moeten wachten heb ik een heel mooi Kieffer zadelhoes bij gekregen
jacqq schreef:uhu![]()
dat als het erop aan komt je wel de leiding kan nemen maar niet met de grdachte die sommigen hebben:
"hij/zij moet maar leren wie de baas is" of iets dergelijks
lotteluvah schreef:En ik heb serieus een 1 gehaald op engels. Een 1 hoe kan je zo dom zijn! Ik sta gelukkig nog wel voldoende maar toch.
Girlgamer schreef:lotteluvah schreef:En ik heb serieus een 1 gehaald op engels. Een 1 hoe kan je zo dom zijn! Ik sta gelukkig nog wel voldoende maar toch.
Oh, een 1 is wel heel erg. Had je niks ingevuld dan? Sterkte
Girlgamer schreef:Je hebt 15 Pennypunten gescoord
zo jij bent al een grote volwassen paardenmeid, ik hoef jou niet
meer te vertellen dat je je paard regelmatig moet laten ontwormen
en dat zijn hoeven onderhouden moeten worden. En dat dat niet siellug
voor je paard is maar juist goed. O Ja! Stom van mij natuurlijk jij
zegt geen siellug meer maar jij spreekt nu een volwassen taal, dus jij weet dat ontwormen en de hoefsmid meestal niet zielig
voor je paard is maar wel voor je portemonnee.
OMG![]()
![]()

[ in jou te koop topic ? ]

TjelleBieb schreef:Noom, ik jou postbode een beetje knap?
En hoe doettie het?
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Noom, ik jou postbode een beetje knap?
En hoe doettie het?
Gemeenerd

-handje- SmeeJ schreef:
Naomi_Haffie schreef:dorien verkoop jij die zwarte peesjes ook ?[ in jou te koop topic ? ]