Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyrseltje schreef:Komaan zeg. Ik word echt crazy van het gedoe hier. Altijd gebeurt er iets. Altijd is er ruzie, waarom is het niet gewoon zo als bij andere topic's? Waarom kunnen we niet doodgewoon lol hebben? Als iedereen wegloopt lost het niks op. Ik kan ook wel weg lopen, maar ik weet dat ik na eentijdje toch terug kom met hangende pootjes omdat ik jullie mis.
Kunnen we niet doodgewoon opnieuw beginnen, vergeet het wat Tjel heeft gezegt, vergeet wat iedereen tegen iedereen heeft gezegt. Iedereen mag komen op die meeting wie wilt. En als je elkaar niet mag ontloop je elkaar. Is het nou zo moeilijk om mensen die je niet mag te ontlopen, en niet te gaan lopen bedreigen? Kunnen we ons niet gewoon volwassen gedragen, en dit op een volwassen manier oplossen ipv weg te lopen?
Ik ga nu MCcloads kijken, daarna buitenritje maken, en dan zie ik wel wat jullie willen.
SmeeJ schreef:Tja kyr, je hebt wel gelijk moet ik zeggen
Ik zal er eens over denken !
Kyrseltje schreef:Komaan zeg. Ik word echt crazy van het gedoe hier. Altijd gebeurt er iets. Altijd is er ruzie, waarom is het niet gewoon zo als bij andere topic's? Waarom kunnen we niet doodgewoon lol hebben? Als iedereen wegloopt lost het niks op. Ik kan ook wel weg lopen, maar ik weet dat ik na eentijdje toch terug kom met hangende pootjes omdat ik jullie mis.
Kunnen we niet doodgewoon opnieuw beginnen, vergeet het wat Tjel heeft gezegt, vergeet wat iedereen tegen iedereen heeft gezegt. Iedereen mag komen op die meeting wie wilt. En als je elkaar niet mag ontloop je elkaar. Is het nou zo moeilijk om mensen die je niet mag te ontlopen, en niet te gaan lopen bedreigen? Kunnen we ons niet gewoon volwassen gedragen, en dit op een volwassen manier oplossen ipv weg te lopen?
Ik ga nu MCcloads kijken, daarna buitenritje maken, en dan zie ik wel wat jullie willen.
lotteluvah schreef:ik loop liever weg dan al deze oliebol..
heb al genoeg oliebol meegemaakt dacht ik zo..
Anseltje schreef:o0valerie0o schreef:Als het ook maar voor een gedeeltje aan 'de nieuwe' ligt dat rot ik wel gewoon weer op hoor, hoef de sfeer hier niet te verpesten ofzo
Oke dan nog even mijn zegje.
Ik vind het wat dat betreft niet zo heel erg nieuwe..
Alleen eerst was het altijd. Ieder lid kreeg dan een pb of via msn te horen, ja is het goed als die en die erbij komt.
Vorige x stond ik ook voor zo'n situatie.. heb aan meerdere gevraagd wat te doen, wij zeide oke..
maar hebben die bokker na een weekje niet meer gezien..
En vanwege het respect, en 'ons groepje' vinden het een paar mensen vervelend en raar dat het niet is gemeld dat er 2 nieuwe bij zijn.. En nog 1 ding, jullie moeten je eerst voorstellen! dan pas stem ik in!!
(ook namens suus!)
En mams, het gaat altijd fout hier.. Ook vanwege nieuwe mensen, maar ook vanwege problemen tussen leden uit dit topic..
Hilde_q schreef:Ik wil even zeggen: ik ben hier echt niet om jullie groepje ofzo uit elkaar te drijven. Maar ik heb dezelfde liefde als jullie : Haflingers.
Ik zal me dan wel voorstellen. Wanneer jullie zoiets hebben van: ''we hebben je liever niet''. Dan respecteer ik dat. Ik kom namelijk pas in deel 5 aanvliegen zal maar zeggen
Ik ben dus Hilde. Ik ben nu bijna 16 en doe al 2.5 jaar de haflinger van mijn dromen. Verder zit ik nu in 4vwo en wil later verpleegkunde gaan volgen. Wanneer ik die heb afgerond en ik heb een huisje dan wil ik graag een eigen haf kopen.
Hebben jullie vragen/opmerkingen ? mijn pb staat altijd (voor iedereen open)
Hilde_q schreef:Wel die met chocolade.. die is het lekkerst. Die met caramel is bàh