Zo mijn werkdagje zit er weer op. Moest heel het weekend werken, gisteren van 14.45 tot 23.15 en vandaag van 12.30 tot 21.00. Morgen weer school. Ze hebben me alleen te weinig ingeroosterd, alweer een mailtje gestuur naar degene die er over gaat dus benieuwd of ik meer moet werken deze week. Alleen do en vr ingeroosterd.
Ben nu alleen niet zo lekker kan elke keer naar het toilet rennen. Hopelijk morgen weer over.
hmm schiet weer is lekker op. zou vandaag beginnen bij mn nieuwe tijdelijke werk(tot september want dan ga ik weer opleiding doen). Maar zou nog bericht per post krijgen om wie ik moet vragen en hoelaat ik er moet zijn. Werktijden zijn ma t/m vr 11 tot half 3. Wel weinig uren amar wel lekker gezien peeps moet veulenen maart/april. Maar geen bericht gehad. En de man waar ik door ben aangenomen is op vakantie (ik belde, maar kreeg te horen dat die op vakantie is) Dus nu zorg ik maar dat ik er kwart voor elf ben en vraag ik maar om iemand van de brasserie(ga in brasserie en keuken werken). Dan zal het vast wel goed komen, maar wel slordig.
dat is niet netjes van ze, maar ook wel goed denk succes met je eerste werkdag anoush!
horsii
Geplaatst: 14-02-11 10:10
wel zenuwachtg erdoor :p omdat ik niet weet of ik om iemand uit keuken of brasserie moet vragen etc.. ahah over een uurtje weg. Vanmiddag lekker naar peepsje.
Nou ik ga zo ook maar naar mn paardjes even buiten zetten kunnen ze lekker rennen in de wei en rollen.. daarna lekker naar de stad op mn gemak en dan als ik vd stal terug kom de mannen weer naar binnen doen Jade is wel een dikkerd geworden hoor.........
Gister een lekkere buiten rit gemaakt met farah Vandaag mijn precentaitie in geleverd en examen klassen foto gehad morgen weer een dagje vrij En dan nog even 3 dagen blokken en vakantie Wel effe lekker een weekje alleen maar paardjes geen stres voor school gawoon relaxt en natuurlijk nog een beetje rommelen met farah als der dikke buik niet in de weg zit hihi
Jade een dikkert? Nadat hij zen dingen kwijt is geworde of gewoon zo?
Haai dames Pff ben heeel eventjes bij peeps geweest maar ben zo super ziek. Heb het weekend avonddienst gehad en er waren een aantal aan de diaree en braken maar ik heb het nu ook. Ook lijkwit pff blijft aan de gang
Ik vind het gewoon zo hahaha het is gewoon een fors haflingertje aan het worden! Maar ik keen vandaag even naar de bouw van wietse en jade en vind het allebei 2 knappe paardjes zijn niet erg overbouwt ofzo gewoon mooi en knap
horsii
Geplaatst: 14-02-11 19:03
Ouderwetse type daan?
Werk is helemaal goed gegaan. Werkt een bekende dus dat is wel gezellig,kon al iemand. Kennis van mn ouders
Oja, vriendlief is natuurlijk onderweg naar Afrika, nu in de sahara. Maar nu is het Valentijn en kreeg ik een bosje rozen thuis met een lief kaartje Hij is normaal echt niet romantisch, en had dit ook echt niet verwacht
Laatst bijgewerkt door horsii op 14-02-11 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt
anouschka: wat lief dat hij dat gedaan heeft:), das wel erg leuk. gelukkig viel het mee op het werk, het is altijd fijn als er bekende zijn.
horsii
Geplaatst: 14-02-11 20:31
Ja he vond ik ook Viel reuze mee, was een leuke eerste dag. Morgen weer ma, di, wo, do, vr van 11 tot half drie. Maar wel lekkere tijden ivm veulenen peeps. september weer opleiding doen.