SusaSuus schreef:Maar exceem is toch weer anders als het 'gewoon' last hebben van de vliegen?
Probleem is eigenlijk dat als ik dr een vliegendeken op doe, ze die ook 's nachts op stal om zal moeten houden aangezien ze 's ochtends al erg vroeg naar buiten gaan en ik het niet red voor die tijd even langs te gaan om haar de deken om te doen..
Dat probleem heb ik ook, ook mede daarom had ik voor de eczeemdeken gekozen, maar ja als je paard bijna stikt, is dat geen optie, dan gaat ze maar onder een gewone vliegendeken op, ook op stal, binnen kort staat ze dag en nacht buiten.
Donna heeft ook alleen last van de vliegen, ze wordt er knettergek van.
Maar ze begint wel al met schuren.
Ik zag ook een vraag over de maat van een vliegenkap, weet even niet meer van wie.
Donna zit tussen Cob en Pony in met hoofdstel, lengte heeft ze pony, breedte heeft ze cob nodig. Voor de vliegenkap tot over haar neus heeft ze maat S. De maat M is net ietjes te groot. Vaak kan je zien aan het hoofdstel welke maat ze nodig hebben.
Zo ik ga me mandje opzoeken, ben kapot ... slaap de laatste tijd totaal slecht, zelfs inslapers helpen niet meer, lig ik nog uren wakker te zijn eer ik in slaap val en dan slaap ik net 2 uurtjes en dan zit ik weer recht op in me bed.
Gisteren heb ik wel een tattoo laten zetten, zal van de week foto plaatsen er van, ik de held op sokken, durfde nooit, maar achteraf viel het best wel mee, het begint nu alleen te jeuken, maar mag niet krabben.