Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:Als alles mee zit mag Wahida tot November zowiezo bij dr mama blijven. Ze is dan 5 maandjes, mooie leeftijd. Liefst hou ik dr nog een maandje bij dr mama, maar weet niet of Donna dat gaat trekken.
Iedereen graag duimen, dat die twee meiden van mij vlug gaan mesten als ik rond 5 uur op stal ben. Heb bar weinig zin om weer tot half 8 te moeten wachten eer ze gemest hebben, hahahha of zal ik ze een commando poepen aan leren ?
Avalon_ schreef:Fotospam 1, 'oefenshoot' met vriendin
Tips en meningen zijn welkom
moyra schreef:ik plaats even snel een foto van de hond , let op ziet er niet lekker uit!!!!!
http://i33.tinypic.com/29nhruf.jpg
Ga nu even snel naar pebbels toe , beoordelen of dierenarts morgen langs moet komen, en lees daara bij...
monique1983 schreef:nee nog niet vandaag was ie mega braaf bij vriendin van me heb ff de stouten schoenen aan gedaan en er ook ff op gestapt foei ik weet maar wou zelf voelen hij was zo raar van de week
ze zou hem anders leasen met optie tot koop maar hou het verlopig echt bij leasen want ga er anders zo spijt van krijgen en denk dat dit gewoon en goede oplossing is