ach ja... Jij kan de hele dag buiten zonnen morgen...
joopiexx
Geplaatst: 02-04-09 21:07
Voor mij morgen ook weinig zon..
Komende 12 dagen doe ik het paard van stalgenoten van mij erbij, maar ik ging er vandaag ff op en dat paard is 1.73 en dat is nogal een verschil met mijn mini van 1.35 haha
hoi mensen gister met Syb gereden en ging echt lekker.. ik blijf weer niet lang maar vandaag heb ik briefje door de bus gekregen dat mijn dekje bezorgt was maar niemand thuis was .. dus nou morgen maar ophalen:D maar ben wel blij dat hij aangekomen is.. ben altijd beetje onzeker bij bestellen via internet..
Goeienavond allemaal! Heb net gewerkt, en als we thuis komen gaan we natuurlijk gelijk naar bokt.... ben best wel een beetje zenuwachtig, want ik heb morgen tentamen duits en laat ik er nou niet zo'n heel goed gemiddelde voor hebben, en het is ook mijn beste vak niet!
owww succes dan morgen ik was ook nooit zo goed in duits maar laat nou die vetnamese jongen waarnaast ik zat in de klas mij laten afkijken en ook naast hem zitten tijdens examen van brugklas.. dus heb deze school mooi vrijstelling dankzij hem..
hahaha ja heb helaas geen tuin stoelen hahaa dus word niet buiten zitten helaas
maar heb ze daar voor nog wel ff lekker gelongeert en dat ging lekker dus de beweging heb ze wel gehad verlopig warschijnelijk ff niet rijden helaas maar stil zitten kan ik toch niet
Dies ist Anky van Grunsven, sie ist 40 (?) Jahre und wohnt in Erp. Sie ist 3-mal Olympiasieger mit 2 Pferden, 9-mal Weltmeister und (....) Englisch Meister, und sie ist sehr vertraut. Sie hat auch ein Mann, der Pferde-Trainer (: +), er ist 58. Sie haben auch zwei kleine Kinder, Ava und Yannick Yansen Eden. In diesem Foto ist sie auf einem großen wetstrijd nämlich Indoor Brabant. Sie fahren hier auf ihr Pferd Salinero, wo es 2 mal die Olympischen Spiele gewonnen zu haben.
Ik moet twee minuten praten over een foto en heb gekozen voor een foto van Anky van grunsven op indoor noord brabant. Zit de tekst een beetje normaal in mekaar, komt uit de vertaalmachine?