AAAAAAAAAH!! WAAR?! MOET HEBBEN!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:
jive
Babsie_Flash schreef:Jotee schreef:Waar heb je wedstrijd?
in Vries, dat ligt boven Assen
Leunn schreef:Leunn schreef:goeie morge! jullie raden nooit wat mijn ontbijt was?
een groot stuk slagroom taart!![]()
![]()
![]()
SmeeJ schreef:[/quote]
_karin_ schreef:IS HIJ IN DE AANBIEDING? !![]()
!!!!!
AAAAAAAAAH!! WAAR?! MOET HEBBEN!!
Babsie_Flash schreef:Flash loopt niet goed
Anseltje schreef:Dit is Vianne.
Ook een ontzettend lief dier, er zit geen haat/woede in haar, maar ze is af en toe zoo lomp..Helaas heeft ze een heel verleden, de verhalen zul je vast wel gelezen hebben.
En dit is Oliver.
Volgens vele mensen van de kliniek, een ontzettend lief dier. Werkt graag voor je, maar echt een 'Adje'. Pittig en als -ie 't in z'n bol heeft behoooorlijk heet..
En dan hebben we nog Joep, onze 'nieuwe' shet!
En teuntje
Teun en Joep zijn echte shetties, maar vind teuntje zoo'n lekker ding
En sammetje, paardje dat ik wel eens rijd!
_karin_ schreef:NU STAATIE ER WEL! OMGG!
lotteluvah schreef:_karin_ schreef:NU STAATIE ER WEL! OMGG!
Karin weet je hoe die valt?
_karin_ schreef:Neee!![]()
![]()
![]()
3maalraden.
_karin_ schreef:Ik heb XS/S bij de H&M. Maar XS wordt wel minder de laatste tijd.
Gewoon M bestellen, S is er TOCH NIET MEER
Sanchowtju schreef:oh, grrr, ik moet ff klagen over mijn familieis gelukkig wel verre familie, maar goed, die hebben een dochertje van 10 ofzo en die zit sinds een paar maanden op paardrijden
en nu wil ze al een eigen pony, kan volgens mij nog niet eens zelf galopperen of zelfs opzadelen![]()
en haar nichtje heeft wel paarden die ze gewoon mag verzorgen, maar nee ze wil er zelf 1, d'r moeder was het er eerst niet echt mee eens,
ze hebben allemaal totaal geen verstand van paarden, maar nu gaan ze er toch 1 kopen
en mijn nichtje, die al stuk langer rijdt en ons heel vaak helpt bij de paarden en zelf al d'r geld opspaart, zodat ze een ponytje kan kopen
loopt dat k*tkind tegen te vertellen: ik krijg lekker een eigen pony en jij lekker nooit!!echt waar joh, dat hele gezin, allemaal verwende k*tkinderen, kan daar echt niet tegen.
sorry hoor, moest het ff kwijt,heb zo'n medelijden met die toekomstige pony.