al 2 uurtjes met vriend aan het praten op msn Morgen heeft die mis nog internet en dan zoiezo 5 dagen niet(woestijn). Ik mis hem echt , donderdag nog 8 weken tot die terug is.
heey meiden wat zijn julie haflingers al dik matilla is15 april uitgerekend en je ziet nog maar beetje buik... bianca werd ook pas maand er voor dik (zusjes)
Nessie
Geplaatst: 13-02-11 13:12
Goedemiddag!
Ben een tijdje niet geweest door drukte/stage, maar heb toch wel wat leuks te vermelden Goldy heeft gister weer 2 winspunten gehaald, de teller staat op 11 en nu zijn we M2 startgerechtigd. Leve de veelzijdige Haflingers!
hooooi alles net bijgelezen maar ben even bij me oma hihi ik was gister bij een vriendin wezen slapen en overdag bij cupje & vriendje haha, cup was braaf vandaag:) buiten zonder zadel uitgestapt, en vriendje ook lief vandaag!
waren gister naar de film skyline geweest, ik vond het maar een rare film snapte er niks van
Jep, keuken en brasserie. Dus wel afwisselend ook. maar 17.5 uur per week maar beter iets dan niets. 11 tot half 3 ma tm vr heb alleen niet gehoord om wie ik moet vragen enzo morgen dus ga morgen pchtend nog maar even degene bellen waar ik door ben aangenomen
shilady
Geplaatst: 13-02-11 19:43
Ik heb al zolang niet meer gewerkt dat ik me begin te vervelen Maarja eind maart is mn curses klaar dus meschien dat ik dan een vacature vind waar ik ook een diplomaatje voor heb.. Zonder diploma werken verdient niets