Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) dat mijn pony het binnenbeen nog niet goed snapt. En bij voltes naar buiten rent (balansprobleem). Nageven is ook totaal nog niet aan de orde, we beginnen gewoon helemaal vooraan. Daarom het nu nog rechtuit rijden. Ik merk wel snel verbetering nu ik dit doe. Dat is wel het leuke van helemaal back to basic gaan: vorderingen maken
Naapienaap schreef:Yvank_ schreef:Stond laatst even met hem op terrein van de manege met iemand te kletsen, ineens strekt die zn voorbenen helemaal naar voren buigt er volledig doorheen. Gaapt eens een keer diep. Staat weer op, strekt vervolgens 1 voor 1 zn achterbenen naar achteren en ging toen op rust staan![]()
Is het niet stiekem toch een haflinger... hahaha.....

hoef ik er ook niet meer tegen aan te kijken als 'dat waren damella haar spullen'

Lisette1987 schreef:Janouk, zozo, toppie hoor!
Yvank, mooie duidelijke uitleg over het rechtrichten! zo werk ik ook met Lux nu, omdat ze drachtig is, gewoon simpel rekken en strekken en ontspanning is wat voor nu genoeg is, 2x in de week, verder ook 2x in de week lekker wandelen. blijft ze mooi in conditie en kan ik haar na de bevalling en even rust weer rustig oppakken
Mams heeft vandeweek wat foto's gemaakt, 23 april is ze uitgerekend!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
.
Marije_jiplover schreef:He, wat een leuk topic!
Mag ik ook meekletsen? Ik ben Marije en mijn haflinger heet Jip en is een 26 jarige eigenwijs, die officieel al 4 jaar van de VUT aan bet genieten is na 18 jaar trouwe dienst als manegepony, maar in werkelijkheid weer in zijn tweede jeugd is beland en weer superfit is en nog zo'n 3xper week mee gaat naar het bos, voor ritten tussen de 10 en 20 km.

, zelf zo erg dat ik wel lekker wedstrijden uitzoek waar ik op zand mag starten... Santor heeft 4 keiharde goede voeten nooit niet dat ik daar ijzers onder zet 
was voor hem nieuw. Eerste hindernis namen we als een damhert maar daarna ging het veel beter hij gaat overal over ideaal! Wel hele lage sprongetjes nog hoor
ik ben nog niet zo'n held! Maar zn springoutfit stond hem gaaf. Zit immers springbloed in