) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) 
alleen is de zadelmaker er nog niet...
al bijna een uur te laat... 
lotteluvah schreef:
_karin_ schreef:Even tussendoor. Was ik vandaag de hindernissen aan het afbouwen (ik draag altijd een pet dus zie bepaalde dingen niet) en zou ik een staander opruimen, stap ik toch met mijn voet op de voet van de staander terwijl ik een andere kant opkijk dus krijg ik behoorlijk hard die hele staander tegen mijn kop aan.Klinkt misschien een beetje vaag, maar echt het hark in tekenfilms effect. Weetjewel, dat er zon figuur rondrent, op de voet van een hark gaat staan en dan heel hard de steel tegen zijn kop krijgt.
Nu heb ik toch een bult op mijn wenkbrauw.

: whaha, die mandarijn en banaan show

Omdat ik er zo lang op heb moeten wachten heb ik een heel mooi Kieffer zadelhoes bij gekregen

Babsie_Flash schreef:Hallo Wendy en dag Wendy!
De zadelmaker is geweest!!! Het zadel past!!!Omdat ik er zo lang op heb moeten wachten heb ik een heel mooi Kieffer zadelhoes bij gekregen

Babsie_Flash schreef:Ik wilde eigenlijk gaan rijden... maar jeetje wat is het koud buiten!!! Flash staat weer op stal onder zijn dikke winterdeken
nu zit ik binnen met ijskoude tenen..
Ik een watje?
TjelleBieb schreef:Ik mag van een kerel op msn me haar niet milimeteren
omdat hij dat lelijk vind, maar ik zie 'm toch nooit!

lotteluvah schreef:en ik heb zo een geschiedenis tentamen en heb alleen de eerste 3 bladzijdes gelezen
Babsie_Flash schreef:zadelmaker komt zo!!!

Babsie_Flash schreef:Hallo Wendy en dag Wendy!
De zadelmaker is geweest!!! Het zadel past!!!Omdat ik er zo lang op heb moeten wachten heb ik een heel mooi Kieffer zadelhoes bij gekregen

Babsie_Flash schreef:Heb je trouwens een foto van jouzelf en Jive voor mij? Kan ik die bij de rest doen voor het nieuwe topic
maarja hij moet zo lang zitten
dlientjuh schreef:Babsie_Flash schreef:Heb je trouwens een foto van jouzelf en Jive voor mij? Kan ik die bij de rest doen voor het nieuwe topic
zal even zoeken ze zullen niet boeiend zijn misschien wel hetzelfde
maakt het uit wat voor foto ?
)
wij hebben geen laptop