Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Ik moet nodig weer al mijn tuig gaan invetten...
daar heb ik aankomende 3 weken voor
Zie hier mijn Oostenrijks Haflinger Halster... flink beschimmeld
Babsie_Flash schreef:Ik moet nodig weer al mijn tuig gaan invetten...
daar heb ik aankomende 3 weken voor
Zie hier mijn Oostenrijks Haflinger Halster... flink beschimmeld
lotteluvah schreef:beterschap moon
Ik heb cob hoofdstellen ja.
biancailona schreef:ben ik mee eens moon, hoe gaat het met het nieuwe topic. Heb nog geen foto ingeleverd.
Nog beterschap gewenst meis
Roma_4ever schreef:ik zal zo ff bijlezen zijn heel veel pagina's: P
maar ff over de wedstrijd nou ze hadden op het laatste moment besloten dat we in de grote bak in een afgesloten witte hekjes ring zouden rijden.
het inrijden ging super maar toen kwamen de witte hekjes en sally was er van overtuigd dat die hekjes haflingers eten![]()
dus ze loerde daar de hele tijd naarwe zijn dwars door een hekje gekomen en we hebben een bloemstuk dr af gekegeld en iedereen lag helemaal dubbel
maar goed er gingen ook nog wel oefeningen goed dus ik had nog 182 punten en jaja een 7 op houding en zit
![]()
had geen prijs gewonnen was 8e ofzo van de 15 .
daarna hadden we springen maar daar wordt ze altijd heet mee we hadden 1 weigering die zag ze niet eens volgsmij want ze was al druk bezig met een andere hindernisen 1 balkje maar goed daar zijn we mee aan het oefenen dat ze niet als een idioot het parcours door gaat.
maar het was wel heel gezellig
heb filmpjes ervan zal ik nog wel ff plaatsen
Babsie_Flash schreef:Beterschap Moon! Ik ben het met je eens: Iemand anders kan beter het nieuwe topic openen... Misschien voortaan beter dat niet iemand die er net bij is het topic opent?
Je ziet het best vaak dat mensen het idioot vinden als je verdriet hebt om een dier... Zulke mensen vind ik altijd zielig... zijn ook niet mijn vrienden zeg maar...
Babsie_Flash schreef:biancailona schreef:wat doen we nu voor het nieuwe topic dan?
Goede vraag... wil er iemand het nieuwe topic openen?? Als iemand de foto's bij elkaar zoekt en collages maakt wil ik wel alle quotes aanleveren
Babsie_Flash schreef:[PF] Wat staat er op jou verlanglijstje ?
op mijn verlanglijstje staat van Harry Horse dat rose dekje met 74 er op en bijpassend halster en touw
Babsie_Flash schreef:Hallo Moon!Hoe is het nu met je???
De rose peesjes heb ik al
Hilde_q schreef:op mijn verlanglijstje staat al 3 jaar nienke
Moon die hoofdstellen heVallen die groot of klein uit ?
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Hallo Moon!Hoe is het nu met je???
De rose peesjes heb ik alecht waar:? heb trouwens plaatje gevonden van het setje, dekje/pees/strijkjes
Ticcie schreef:Wel, ben nu volop bezig met het "nieuwe" topic, maar zou gelijk es iemand moeten hebben die de afbeeldingen bekijkt of ze wel goed zijn..
Hilde_q schreef:Heel mooi
Ticcie schreef:Wel, ben nu volop bezig met het "nieuwe" topic, maar zou gelijk es iemand moeten hebben die de afbeeldingen bekijkt of ze wel goed zijn..
Monica_86 schreef:Hilde_q schreef:Heel mooi
die wilde jij toch ook???????
http://i183.photobucket.com/albums/x249 ... 1196599125
Hilde_q schreef:als ik het geld er voor had
Nee ik wil liever een effe setje