haha ja maar mn avonden zij toch saai. vriendinnen werken 9 van de 10 x in de avond, dus zit veel te vervelen. Hopelijk komt peeps der veulen rond half maart(vanaf 14 maart mag het komen, 320 dagen) dan heb ik nog een maandje om met peeps en veulen bezig te zijn. Zie vriend normaal minimaal 5 x per week , eet er vaak en hij hier etc dus ik mis m echt heel erg aangezien je weet dat je m nog 9 weken moet missen. Morgen nog 9 weekjes, hopelijk vliegt de tijd voorbij.
wat wil je voor de passoa hebben? ik word steeds gek van het verstellen van de passoa na de haflinger en dan weer voor de merrie. en alles is zo lekker stroef...
anouschka je moet maar zo denken .. hij is maar 9 weken weg.
Nou gister de les overleefd vraag maar niet hoe maart ging vrij goed. Ow das een pesoa werkt niet bij farah omdat farah super ruim is. Hoe gaat het peepsie?
Marlis
Geplaatst: 10-02-11 10:27
Peeps is ook erg ruim, maar je kan hem verstellen. Super fijn dus.
ik wil ook wel om 11 uur beginnen maar dan zeker niet om half 5 uit dan maar elke dag om 7 uur weg
farah zet ik altijd vast met bij zet of met de slof mevrouw die stijgert altijd als ik dat niet doe en fanny kan ik niet longeren dat vind ze echt 3x niks draakje
ik heb vandaag 3 uur internet les nou ja eigenlijk moet ik wat doen maar bokt is veel veel leuker
ik zouw lekker naar mijn pony gaan (op mijn gemakje) en dan leker trutten longeren en dan weer rustig richting huis. wand zou nacht dienst hebben. maar helaas het is avond dienst geworden. en dan staan we ook nog is niet eens zo heel goed ingedeelt. dus komt er weer niets van de interviestatie van de luiers op de woning. komt er weer niets van mijn stage opdrachten. en ga zo maar door. word er af en toe zo niet goed van
Vriend en de rest zijn allemaal om 8 uur vanmorge de boot opgegaan van spanje naar marokko. Hopelijk gaat de reis allemaal goed, zonder pech. Ze zijn van 10 feb tot 20 feb in marokko. 21 feb grens marokko - maurentanie. Dan rijden ze in 2 dagen onder leger/militaire begeleiding door mauretanie. Hierna zijn ze in Senegal en 27 feb op plaats van bestemming in Gambia(serrekunda).
Hoop dat ik afentoe nog een mailtje krijgt Smsen zit er niet meer in.
Vanmiddag is een poging doen tot spullen die ik moet verkopen mee naar huis te nemen 300 grams outdoordekek in maat 195. Dekjes hou ik allemaal, want wil na de dracht een dres zadel. Kleine maat zweetdeken Pessoa +longeersingel
ik ben vandaag lekker thuis. had een info dag, maar hebben we al een soort van gehad dus hoefde niet na school. nu lekker bezig voor een opdracht over de vlinder.
ik moet ook elke dag om 7 uur weg... heb zon hekel aan vroeg opstaan.
wel gaaf hoor anous dat je vriend zon reis maakt. zou ik ook wel gaaf vinden. maar zou internet in marokko zo slecht zijn denk je. volgens mij moet dat wel mee vallen..
In spanje was het al tien keer k*t Dus zal marrokko wel slechter zijn, ze rijden ook paar dagen door de sahara he Is inderdaad heel gaaf, en ook nog is lekker zonnetje.
Hehe Wervelwind is eindelijk aan het wisselen. (zijn laatste 4 hoektandjes) zit gisteravond de laatste los en durfde ik hem er niet uit te halen is dat ding vandaag dus foetsie. Had ik het nou maar gedaan want nu heb ik geen 1 tandje van hem.
Marlis en ik gaan als het veulen eruit is en peeps weer wat spiertjes heeft opgebouwd weer een dresuur zadel kopen, dan gaat de boomloze de deur uit! WIllen toch weerheeeeel graag een dressuur zadeltje, een bruine
@biies, die ga ik morgen even maken, camera diet het niet dus moet even die van buurmeisje lenen