Mooi halstertje ook! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Mooi halstertje ook!
Ik moest meteen de baan op omdat ik hier geen piste heb, dus in de tuin opgestapt en meteen op pad. Was ik toen blij dat ik iemand gevraagd had om te komen helpen! Was een bommetje toen. 
zoveel haar heeft ie dan.. Bruine op z'n buik is nog wintervacht, verder is ie er aardig doorheen. 
Jeeh heeft ze echt zoveel haar?
idd
maar nu wordt ie weer een heuze pony
vanmiddag, krijg ik de eczeemdekens binnen, dus ik passen vanavond bij Donna, krijg ik hem met heel veel moeite om haar hoofd heen, hij zit zo straks dat ze zowat blauw aanloopt, staat ze me met open mond aan te kijken van wat doe je me aan bazin. De lengte is wel goed, dus een maat groter heeft ook geen nut. Hij past dus niet 
Maar het werkt, dus ze zal het helaas blijven dragen! 

horsii schreef:Super leuke foto lisa!
Peeps kan ook niet tegen een vliegenkap met oren, ze heeft m vorig jaar uit frustratie helemaal gesloopt haha!
Heb maar een nieuwe besteld, komt van de week binnen.
Dit keer zonder oren.

Maarja, op een of andere manier krijgen ze alles gesloopt, dus zo'n vrij dun vliegennetje is een eitje! Wil voor Nibbit toch ook eentje hebben, hij staat deze zomer veel meer buiten dan vorig jaar dus maar beter een hebben dan achteraf spijt..

Zelfs zijn staldeur kon zijn geleun niet aan! 

Nibbit weegt ongeveer 100 kilo meer dan Donna dus nouja die arme staldeur.. Nu heeft hij een ijzeren buis voor zijn staldeur, waar hij lekker tegen aan staat. Ook ideaal om merrie's te schouwen!