Naomi: Ik zou gaaaaaan!!! Maar ik kan niet, ik had al eerder afgesproken om mee te doen met de playback met de pony/paardenclub Een heleboel van mijn vriendinnen uit Helmond komen wel
gefeliciterd met je knollie hier dus ook al heel wat mensen in de 1 april grap gestonken haha morgen ga ik heerlijk hier over de posbank rijden heel mooi natuurgebied met zandvlakte en heide en water enz.. heb er mega veel zin in zo nog even een klein buitenritje samen met vriendinnetje!
Vanmorgen was het hier echt zwaar mistig.. En koud!! niet normaal!! Gelukkig brak rond 11u de zon toch nog door Heb vanmorgen Nora haar staart nog ff gewassen. Was echt hard nodig.. en als de kleine er straks is komt dat er toch eerst niet van.. Heb het veulenhalster ook alvast uitgewassen. Ziet er nog niet naar uit dat het ook daadwerkelijk komt dit weekend.. maar we zullen zien ik ben er klaar voor
Vanmiddag nog ff op de Skealers assen rond gecrosed.. echt heerlijk genieten van het weer.. Alleen beetje jammer de me mp3 er na kwartiertje al mee op hield :S
ook gefelicteerd met je paardje wat en datum he 1 april hahaha nog geen grapjes mee gemaakt vandaag dus scheeld weer
zo met eerste les gehad ging nog best goed haha voor zolang geleden en heb buiten uit gestapt had me vriend zover gekregen dat ie kwam kijken dus gelijk gevraagt of ie mee wou na buiten zodat we ff kunnen wennen buiten ook en ging best goed
Ik ben blij dat ik toch maar gewoon even ben gekomen... Mijn ultieman grap van vandaag
sheshe
Geplaatst: 01-04-09 20:45
Leuk topic Vivalavidaa hhahaha hoe kom je erop, maar hij is wel goed! Stravero jarig Gefeliciteerd Monique der les ging goed heb je, je vriend niet gelijk foto's laten maken?? Nathalie is sportief geweest op der skeelers wil het ook wel weer is gaan doen maar alleen vind ik het nooit zo leuk.
Ik ga denk de stallen ook maar is op bokt zetten heb nog steeds geen reacties gehad
nee hij heb helaas geen foto's gemaakt hij kwam later aan toen zat ik er al op dus heb hem niet ff kunnen zeggen dat ie de camera uit de kast moest pakken na helaas andere keer kijken of iemand ff foto wil maken